خبرگزاری کار ایران

حجازی: استقلال راحت از گروه خود صعود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۵۹۰

آتیلا حجازی معتقد است شاگردان منصوریان می‌توانند از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کنند.

مربی سابق استقلال در خصوص بازی فردا این تیم برابر لوکوموتیو ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر نکنم استقلال بازی خیلی سختی داشته باشد. شرایط برای برد این تیم اگر هم آسان نباشد، این توانایی در استقلال وجود دارد که خانه حریف حداقل یک تساوی به دست آورد.

حجازی در خصوص شانس صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال راحت از گروه خود صعود می‌کند. این تیم الان شرایط خوبی دارد و می‌تواند به عنوان تیم اول گروه هم صعود کند.

وی درباره این که استقلال در تاشکند به چه نوع بازی نیاز دارد، اعلام کرد: استقلال ابتدا باید به فکر گل نخوردن باشد. آن‌ها اول گل نخورند و بعد از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه استقلال در نیم فصل دوم روند صعودی خوبی را پیش گرفت. هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد که استقلال در نیم فصل دوم این قدر متحول شود اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و تنها بازی ضعیفی که از استقلال در نیم فصل دوم دیدیم همین بازی با گسترش بود که نمی‌دانم دلیلش چه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز