خبرگزاری کار ایران

ژاله: شرایط تیم ملی کوهستان رامطلوب و قابل قبول خواند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۱۹

مسابقات لیگ کوهستان به میزبانی قزوین در فروردین ماه طی 4 روز برگزار خواهد شد،این امید وجود دارد که تیم ملی ایران در مسابقات آسیا بتواند به نتایج مطلوبی دست یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، علیرضا ژاله در گفتگو با سایت فدراسیون دوچرخه سواری شرایط تیم ملی کوهستان را مطلوب و قابل قبول توصیف کرد.وی با بیان این موضوع که مرحله دوم مسابقات لیگ کوهستان در دوبخش آقایان و بانوان (جوانان و بزرگسالان)، رشته های دانهیل(آقایان) و کراس کانتری(آقایان وبانوان) از 21 لغایت 24 فروردین ماه در قزوین برگزار خواهد شد ، خاطر نشان کرد امسال اولین سالی است که تمام برنامه های پیشنهادی کمیته کوهستان دقیق و به موقع تا این لحظه پیش رفته است و فدراسیون از هیچ تلاشی برای تیم ملی کوهستان دریغ نکرده است.

شرایط فعلی تیم ملی بسیار مطلوب است و انتظار مدال را از این تیم داریم. همچنین سرمربی تیم نیز پیش بینی مدال را کرده است.مسوول کمیته کوهستان فدراسیون همچنین اظهار داشت: پس از اتمام مرحله دوم لیگ و با نظر سرمربی تیم ملی آخرین مرحله اردو تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان (کراس کانتری_دانهیل) به میزبانی استان مازندران ،شهرستان بهشهر برگزار خواهد شد و ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در این اردو مشخص می شوند. وی در پایان از کمک های بسیار ریاست فدراسیون در اجرا به موقع و با کیفیت اردو ها تشکر ویژه ای داشت. مسابقات قهرمانی آسیا سال 2017 در اردیبهشت ماه سال جاری و به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز