خبرگزاری کار ایران

خط و نشان سرمربی لخویا برای شاگردان پورموسوی؛

بلماضی: با شکست استقلال صدرنشین گروه خواهیم شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۲۸

سرمربی لخویا که به همراه تیمش قهرمان لیگ قطر شده، از صدر نشینی این تیم در لیگ قهرمانان پس از بازی با استقلال خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روزنامه الوطن قطر خبر داد که جمال بلماضی سرمربی الجزایری لخویا تمام تمرکزش در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان را برای گرفتن صدر جدول گذاشته است.

لخویا الان با 5 امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارد و بالاتر از آن استقلال خوزستان با 7 امتیاز در صدر ایستاده. به همین خاطر بازی امروز این دو تیم به نوعی جنگ برای صدرنشینی است.

جمال بلماضی سرمربی الجزایری لخویا به بازیکنانش تاکید کرد که پرونده قهرمانی خودشان در لیگ ستارگان را ببندند و برای این بازی بسیار مهم تمرکز کنند تا بتوانند به پیروزی برسند و صدر جدول را از آن خود کنند.

لخویا هفته گذشته قهرمانی لیگ ستارگان قطر را به دست آورد که بلماضی فکر می‌کند بازیکنانش هنوز هم در باد آن اتفاق هستند و به خاطر همین تلاش می‌کند آنها را از این شرایط بیرون بیاورد.

نکته دیگر در مورد لخویا قطر این است که مدیر رسانه‌ای این باشگاه از غیبت بازیکنان کلیدی خودشان در بازی مقابل استقلال خوزستان ابراز نگرانی کرد.

لخویا قطر فردا سه شنبه در ورزشگاه عبدا... بن خلیفه شهر دوحه میزبان استقلال خوزستان در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

در این راستا محمد بشیر مدیر رسانه‌ای باشگاه لخویا در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر گفت: خیلی خوب می‌دانیم بازی مهم و سختی مقابل استقلال خوزستان داریم. تلاش می‌کنیم با پیروزی در این بازی شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کنیم. امیدواریم در گروه خود صدرنشین شویم و با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: ما بازیکنان زیادی را در این بازی نداریم که بدون شک نبود آنها بر روند بازی تاثیر خواهد گذاشت اما به بازیکنان موجود ایمان داریم که آنها موفق خواهند شد و امیدواریم پس از قهرمانی در لیگ ستارگان به بردهای خود در لیگ قهرمانان آسیا هم مانند لیگ داخلی ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز