خبرگزاری کار ایران

تیم اسکواش ایران راهی رقابت های جهانی پیوند اعضا مالاگا میشود

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۴۰

تیم اسکواش ایران که شامل 4 ورزشکار زن و 4 ورزشکار مرد می شود،راهی رقابت های جهانی پیوند اعضای مالاگای اسپانیا خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش،تیم 8 نفره اسکواش مردان و زنان  پیوند اعضا به همراه ورزشکاران 10 رشته ورزشی دیگر در 3 تیرماه سال جاری به رقابت های جهانی پیوند اعضا در قالب کاروان 120 نفره اعزام میشود.

تشکیلات اسکواش پیوند اعضا با رایزنی رییس فدراسیون کشورمان با سرکار خانم فاطمه هاشمی رییس بنیاد بیماری های خاص و فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضا که ابتدای سال 95 صورت گرفت در قالب تفاهم نامه ای مشترک صورت گرفت و با انتخاب ریحانه حبیب پور یکی از مدرسان دوره های مربی گری اسکواش  فدراسیون به عنوان مسول این بخش برنامه های مربوطه عملیاتی و اجرایی شد.

وی با علاقه و پشتکار برنامه ریزی این حوزه را بخوبی بین دو فدراسیون انجام داد و از ظرفیت های هیات تهران هم بهره برد و به جایی رسید که با اعلام رضایت خاطر فدراسیون یاد شده از بخش اسکواش این ورزش در لیست اولین حضور جهانی در کاروان ایران جای گرفت.

تیم اعزامی اسکواش متشکل  از 4 ورزشکار زن و 4 ورزشکار مرد به همراه دو مربی اعزامی ریحانه حبیب پور و محسن غلام نژاد جاوید می باشند که تیم را در مالاگای اسپانیا همراهی می کنند برای این ورزشکاران و کاروان اعزامی کشورمان آرزوی توفیق داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز