خبرگزاری کار ایران

نیمار بزرگترین غایب بارسلونا در الکلاسیکو

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۲۶

بازیکن برزیلی که در بازی با مالاگا به دلیل دو اخطاره شدن اخراج شد، این شایعات را قوت بخشیده که او مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های فصل را مقابل حریفان از دست بدهد.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، ستاره بارسلونا نیمار برای بازی مقابل رئال مادرید منع شد. نیمار این ماه رویارویی با رئال مادرید را به واسطه تعلیق از دست خواهد داد. نیمار از بازی اخراج شد تا بارسلونا با نتیجه 2-0 مقابل مالاگا شکست بخورد.

به هر حال غول‌های کاتالان به نظر می رسد که امیدوار هستند نیمار برای بازی در این هفته مقابل رئال مادرید در 23 آوریل حضور داشته باشد. 

اما نیمار بازی خود را از دست داد و حالا در دو بازی دیگر نیز تعلیق شده است، با این اوصاف نیمار امیدهای بارسلونا را برای برد در لالیگا در روند قهرمانی بر باد داد. 

یکی از دلایل ممنوعیت او این است که نیمار دو کارت زرد گرفته و به همین خاطر بازی مقابل رئال سوسیداد را از دست داد، بعد از اینکه به طور طعنه آمیزی برای تصمیم داور دست زد. 

بارسلونا مجبور است کار خود را بدون بازیکن بین المللی برزیل دنبال کند زمانی که آن‌ها برای رویارویی با رئال مادرید به سانتیاگو برنابئو خواهند رفت. به هر حال نیمار امروز در بازی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس در ترکیب تیم قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز