خبرگزاری کار ایران

هافبک پدیده مشهد در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

احمدی: هدف ما کسب سهمیه آسیا است

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۶۹

بازیکن پدیده مشهد با اشاره به خروج این تیم از بحران می‌گوید اکنون به کسب سهمیه آسیایی امیدواریم.

کریم احمدی بازیکن پدیده مشهد در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط پدیده نسبت به اول فصل بسیار بهتر شده، در اوایل فصل برخی مشکلات دست به دست هم دادند و تیم در مقطعی از فصل دچار بحران شد و امتیازات زیادی را از دست دادیم. از زمانی که آرامش به تیم برگشت نتیجه بهتری در بازی‌هابه دست آوردیم.

وی افزود: همان طور که می‌دانید برای موفقیت یک تیم همه عوامل باید دست به دست هم بدهند، چه مدیریت و کادر فنی و چه بازیکنان باید با هم هماهنگ باشند و به کمک هم بیایند. در حال حاضر یک دلی به تیم بازگشته و با هم هماهنگ شدیم.

احمدی: هدف ما کسب سهمیه آسیا است

احمدی در رابطه با شرایط تیم در جدول رده بندی خاطر نشان کرد: از ابتدای فصل با هدف قرار گرفتن در 5 تیم ابتدای جدول کار را شروع کردیم اما در حال حاضر و با بهبود روند نتیجه گیری، نگاهی هم به سهمیه آسیا داریم و امیدواریم بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی شرایط خود را اینگونه ارزیابی کرده و تصریح کرد: من در شرایط خوب و آمادگی کامل به سر می برم و آمار بازی‌هایم در لیگ نسبت به سال قبل بهتر شده است. در سال قبل از 30 بازی 25 بازی را به میدان رفتم اما در فصل جدید از 26 بازی در 24 بازی حضور داشتم که در یک بازی محروم بودم و یک بازی هم با نظر کادر فنی حضور نداشتم.

بازیکن پدیده مشهد در خصوص چهار بازی باقی مانده از لیگ برتر عنوان کرد: ما چهار بازی سخت در لیگ خواهیم داشت که در مقابل چهار تیم بالای جدول به میدان خواهیم رفت که هرکدام به نحوی برای تصاحب جایگاه اول و دوم به میدان می روند و با انگیزه کامل بازی خواهند کرد اما بازی‌های سخت برای ما بهتر است و انگیزه تیم برای رویارویی با تیم های بزرگ بیشتر از تیم های قعر نشین است.

احمدی در پایان گفت: بازیکنان تیم های قعر نشین را دست کم می گیرند و با غرور باعث سخت شدن بازی و شکست می شوند اما در مقابل تیم های صدر جدول با انگیزه بیشتری بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز