خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: طارمی می‌توانست مطمئن‌تر پنالتی بزند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۱۹

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شاگردان برانکو با پیروزی در دو بازی پیش رو می‌توانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

محمد پنجعلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص بازی پرسپولیس با الریان قطر گفت: متاسفانه امتیاز بدی در تهران از دست دادیم. پرسپولیس، پرسپولیس همیشگی نبود. تیم الریان تیم خوب و حرفه‌ای بود، آنها با برنامه در آزادی بازی کردند.

وی درمورد ضربه پنالتی که توسط مهدی طارمی از دست رفت، اظهار داشت: اگر ضربه طارمی وارد دروازه می‌شد یک گل زیبا برای او در این رقابت‌ها ثبت می‌شد اما در مجموع دیروز عملکرد تیم قابل قبول نبود. طارمی می‌توانست ضربه پنالتی را مسمم‌تر راهی دروازه الریان کند اما پرسپولیس در مجموع مانند همیشه بازی نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص عوامل تساوی پرسپولیس برابر نماینده قطر اظهار نظر کرد و ادامه داد: در ورزشگاه آزادی با این که هواداران حضور پرشوری داشتند، بازیکنان پرسپولیس شرایط بدنی خوبی نداشتند و با افت رو به رو شدند. استرس هم در عملکرد آنها کاملا مشهود بود. خستگی بازیکنان بر اثر بازی‌های لیگ برتر موجب شده بود تا دیروز نمایش همیشگی پرسپولیس را شاهد نباشیم.

وی افزود: در ضد حملات بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانستند سریع آرایش دفاعی بگیرند و همین موضوع سبب شد تا به دفعات روی دروازه پرسپولیس موقعیت‌های خطرناک صورت بگیرد.

پنجعلی درباره صعود شاگردان برانکو برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما توانایی این را داریم که برای صعود به مرحله بعدی دو بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم. به قولی نشد ندارد و فوتبال زیبایی‌اش همین است و پرسپولیس که اکنون بهترین تیم ایران است با اراده قوی می‌تواند خوش بین به حضور در دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: گروه پرسپولیس گروه سختی است و باید قبول کرد که سطح بازی‌ها در آسیا بسیار بالا است. تیم‌ها حرفه‌ای هستند و نمی‌توان سطح کیفی لیگ ایران با آسیا مقایسه کرد. اگر خدا بخواهد پرسپولیس دو بازی پیش رو را برنده می‌شود و با صعود به مرحله بعد عملکرد در ورزشگاه آزادی را برای خوشحالی هواداران، جبران خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز