خبرگزاری کار ایران

ادامه روند شکست ناپذیری آبی‌ها

لوکوموتیو ازبکستان 1 ــ 1 استقلال ایران/ رضایی فرشته نجات استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۳۲

استقلال تهران با گلزنی کاوه رضایی در دقایق پایانی موفق به کسب یک امتیاز دربازی خارج از خانه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  استقلال تهران، صدرنشین گروه ‌A مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهارم در تاشکند میزبان لوکوموتیو ازبکستان بود. شاگردان منصوریان با دو گل در ورزشگاه آزادی این تیم را از پیش رو برداشته و در خانه حریف برابر نماینده ازبکستان کار سختی را پیش رو داشتند.

 نیمه اول این نماینده ازبکستان بود که با حملات پی در پی دروازه استقلال را تهدید کرد. مدافعان استقلال که در این نیمه عملکرد هماهنگی نداشتند با یک پاس دقیق از مهاجم لوکوموتیو جا ماندند تا در دقیقه 15 این بیگمائف باشد که دروازه مهدی رحمتی را باز می‌‌کند. در ادامه این نیمه بیشتر شاهد حملات استقلال بودیم و کمتر مهاجمان لوکوموتیو در نزدیکی درواز هرحمتی دیده می‌شدند. خطرناک‌ترین موقعیت استقلال ذدر این نیمه ضربه ایستگاهی امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه بود که با اختلاف اندک از کنار دروازه نستروف به بیرون رفت تا استقلال در ادامه هم در گلزنی ناکام باشد و آبی‌ها با شکست در نیمه اول به رختکن بروند.

 نیمه دوم بازی پر افت و خیز بود و فشار حملات استقلالی‌ها بیشتر بود. با تعویض‌های استقلال شاگردان منصوریان روند خوبی را در پیش گرفتند. آبی ها 4 موقعیت مسلم گلزنی داشتند و تها یک گل به ثمر رساندند تا یک امتیاز خارج از خانه کسب کنند و همچنان درصدر گروه A لیگ قهرمانان آسیا باشند. استقلال تهران در روز نه چندان خوب عملکرد مدافعان با گل رضایی توانست برای صعود به مرحله بعد امیدوارتر شود.

لوکوموتیو ازبکستان 1 ــ 1 استقلال ایران/ رضایی فرشته نجات استقلال

داوران: ادهم محمد، احمود مونس، عیسی محمد و حسن اردنی/ ناظر مسابقه: سالم سعید از امارات

 اخطار:

کارت زرد: علی قربانی (19) از استقلال و ماخارادزه (39) و شرزود فایزیف(94) از لوکوموتیو

ترکیب لوکومتیو

نستروف، یولداشوف(80-شرزود فایزیف)، ماخاردزه، علی بائف، بیکمائف، میرزائوف، توخ تاخ جائف، زوتیف، کانه، تراپوف(64- روزیف)، ماشاریپوف(84- کریزو)

ترکیب استقلال

مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، وریا غفوری(خسرو حیدری 67)، میلاد زکی پور، فرشید باقری، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی(جابر انصاری57)، علی قربانی(بهنام برزای 81) و کاوه رضایی

لوکوموتیو ازبکستان 1 ــ 1 استقلال ایران/ رضایی فرشته نجات استقلال

شرح گل‌ها:

لوکوموتیو 1 ــ 0 استقلال(دقیقه 13): با یک پاس به پشت مدافعان و جا ماندن پادوانی موقعیت تک به تک برای مهاجم ازبکستانی ایجاد شد. شوت بیکیمائف در مصاف تک به تک با دروازه بان به گل نخست تبدیل شد.

 لوکوموتیو یک ــ استقلال یک( دقیقه 86): کاوه رضایی با ارسال جابر انصاری به دور از مدافعان لوکوموتیو صاحب موقعیت گلزنی شد و با یک ضربه ساده دروازه نستروف را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 8: شوت علی بائف در دقیقه هشتم را مهدی رحمتی با واکنشی مناسب دفع کرد.

دقیقه 15: نفوذ از سمت راست دفاع استقلال صورت گرفت اما ضربه هافبک ازبک به بیرون رفت.

دقیقه 20: ضربه کرنر برای استقلال توسط رضایی روی دروازه لوکوموتیو ارسال شد و در شلوغی محوطه جریمه توپ به محسن کریمی رسید  و شوت او خطرناک از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 39: شوت دیدنی امید ابراهیمی روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 39 با اختلافی ناچیز از کنار دروازه لوکوموتیو راهی اوت شد.

دقیقه 40: اوت دستی برای آبی‌ها به محوطه لوکوموتیو ارسال شد و در صحنه‌ای مشکوک بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافع ازبک‌ها برخورد کرده.

دقیقه 44: پاس به عقب خطرناک مدافعان استقلال به مهدی رحمتی چیزی نمانده بود به مهاجم لوکوموتیو برسد اما با خروج به موقع مهدی رحمتی این توپ دور شد.

دقیقه 50: ارسال کرنر وریا غفوری روی دروازه لوکوموتیو را امید ابرهیمی با ضربه سر به اوت زد.

دقیقه 53: نفو از کناره‌ها باز هم برای آبی‌ها خطریاز شد و می‌رفت که مهاجم لوکوموتیو با تک به تک شدن با رحمتی دروازه استقلال را برای بار دیگر باز کند اما ضربه‌ی او به اوت رفت.

دقیقه 65: دفع توپ نستروف در پشت محوطه جریمه به فرشید اسماعیلی رسید اما او با ضربه‌ای بی دقت توپ را به اوت زد.

دقیقه 84 : چیزی نمانده بود که بهنام برزای با ارسال کرنر میلاد زکی پور با گلزنی تبدیل به تعویض طلای منصوریان شود که مدافع لوموموتیو توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه 88: جا ماندن مدافعان استقلال می توانست باعث شود تا لوکوموتیو به گل برسد اما شوت مهاجم این تیم با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 3+90: ضربه ایستگاهی اعلام شده برای استقلال را کاوه رضایی زد اما توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

حواشی:

خسرو حیدری و امید نورافکن که در بازی‌هیا هفته گذشته استقلال در لیگ قهرمانان حضور ثابت در ترکیب داشتند، امروز نیمکت نشین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز