خبرگزاری کار ایران

علیرضا منصوریان: از ژوزه مورینیو الگوبرداری نمی‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۰۳

سرمربی استقلال بعد از تساوی شیرین دقایق پایانی برابر لوکوموتیو در واکنش به رفتارش در کنار زمین آن را مشابه مورینیو ندانست.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان با توجه به شور و حالش در کنار زمین به سوژه رسانه‌های ازبکستانی تبدیل شد تا آنها در پایان این دیدار رفتارش را با سرمربی خاص این روزهای منچستریونایتد مقایسه کنند.

منصوراین در خصوص دیدار برابر لوکوموتیو گفت: در نیمه اول سورپرایز شدیم و حریف ما خیلی خوب بازی کرد و به گل رسیدند. می دانستیم باید گل دوم را دریافت نکنیم زیرا حریف ما تیم منسجمی بود. در نیمه دوم تیم ما به بازی برگشت و به لحاظ بدنی بسیار خوب بودیم. به اواخر بازی که نزدیک می شدیم تیم حریف افت می کرد. تعویض های ما خیلی خوب کار کردند و می توانستیم بازی را ببریم. یک ضربه سر از روی خط برگشت و بعد از گل مساوی نیز یک توپ به تیرک زدیم و می توانستیم برنده بازی را ترک کنیم. البته قبل از گل مساوی لوکوموتیو نیز شانس هایی برای گلزنی داشت. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بازیکنان ما به لحاظ بدنی و انضباطی خوب ظاهر شدند.

وی در خصوص شانس صعود استقلال و دیگر مدعیان گروه گفت: هنوز شرایط گروه ما مشخص نشده و یکی از سخت ترین گروه ها را داریم. هر چهار تیم گروه شانس دارند و در گروهی قرار داریم که در هفته آخر تکلیف تیم ها مشخص می شود. با اینکه در دو بازی رفت و برگشت برابر لوکوموتیو نباختیم اما فکر می کنم این تیم شانس زیادی برای صعود دارد. ما نیز باید خیلی مواظب باشیم و حتما باید در دو بازی آینده با نظم ظاهر شویم. فاصله امتیازات بسیار کم است و نتایج نشان می دهد تا هفته ی آخر باید صبر کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص شناختش از حریف امروز آبی‌پوشان گفت: تمرینات و آنالیز خوبی داشتیم و می دانستیم که این تیم برابر التعاون روی ضربه کرنر گل خورد و برابر ما نیز در تهران روی کرنر گل خورده بودند. در این بازی هم بد شانس بودیم و هم خوب شانس. توپی که لحظات آخر به تیرک خورد بدشانسی ما را نشان می دهد. می دانستیم لوکوموتیو نباید به گل دوم برسد زیرا ما توان زدن یک گل به آنها را داشتیم. روی ضربات ایستگاهی خوش شانس نبودیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

علیرضا منصوریان: از ژوزه مورینیو الگوبرداری نمی‌کنم!

در نهایت او مجبور شد به سوالی در خصوص واکنش‌هایش در کنار زمین پاسخ دهد. رفتاری که سوژه رسانه‌های ایرانی نیز شده بود تا او با اشاره به آن اعلام کند از آقای خاص الگوبرداری نمی‌کنم: از مورینیو الگو برداری نمی کنم اما تیم من 12 بازیکن جوان دارد و برای همین باید لب خط به آنها انرژی بدهم. بعضی از بازیکنان من برای اولین بار حضور در آسیا را تجربه می کنند و به همین دلیل تلاش می کنم کنار خط به آنها انرژی مثبت بدهم. ولی در سبک مربی گری از دیگو سیمئونه و پپ گواردیولا را می پسندم.

علیرضا منصوریان: از ژوزه مورینیو الگوبرداری نمی‌کنم!

وی در واکنش به این سوال که شرایط این تیم برای بازی با لوکوموتیو چطور پیش رفته و از نتیجه راضی است یا خیر گفت: نمی توانم بگویم که ما دو امتیاز از دست دادیم یا یک امتیاز به دست آوردیم. در کل فکر می کنم که سوال سختی است زیرا در برخی از دقایق خوش شانس بودیم اما در 15 دقیقه آخر بدشانس بودیم که توپ های ما تبدیل به گل نشد و 3 امتیاز کامل را نگرفتیم.

علیرضا منصوریان: از ژوزه مورینیو الگوبرداری نمی‌کنم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز