خبرگزاری کار ایران

حسینی:این برد کمترین حق ما بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۲۳

سرمربی ذوب آهن می گوید پیروزی با اختلاف یک گل کمترین حق تیمش در بازی مقابل بنیادکار بود.

به گزارش ایلنا،سیدمجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی  مقابل بنیادکار در نشست خبری گفت:گفته بودم که در این دیدار نیاز به برد داریم و بازیکنان با علم بر این موضوع بسیار عالی بودند و باید از بازیکنانم تشکر کنم. بازیکنان ما فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و بازی با بنیادکار از شب‌های خوب تیم ما بود، البته معتقدم پیروزی با اختلاف یک گل کمترین حق ما بود و خوشبختانه با این پیروزی جایگاه خوبی در جدول پیدا کردیم. باید از هواداران تیم‌مان هم تشکر کنم.

حسینی درباره تفاوت نتیجه گیری های ذوب ]ان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان گفت: این مسئله دلیل خاصی ندارد. ما در لیگ هم خوب ظاهر شده‌ایم و بدون توجه به نتایج، بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته‌ایم. مشکل ما در تمام کردن کار و دریافت گل‌های ساده است و به همین دلیل معضلاتی پیدا کرده‌ایم. تیم جوانی داریم و این تیم مستحق ستایش است. جوانان ما باید حمایت شوند به این دلیل که می‌توانند آینده فوتبال‌مان را رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که بهترین بازیکن تیمش در این دیدار چه کسی بود خاطر نشان کرد: بازیکنان ما امروز همه خوب بودند و زمانی که مجموعه سرحال باشد، همه به هم کمک می‌کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز