خبرگزاری کار ایران

پیروزی بانوان زیر 23 سال والیبالیست ایران در اولین دیدار تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۸۱

بانوان والیبالیست زیر 23 سال ایران که به منظور آماده سازی برای مسابقات قهرمانی تایلند در اسلوونی به سر می برند، در اولین دیدار تدارکاتی خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش یلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر «ناخون راتچاسیما» کشور تایلند برگزار می شود.
سومین اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران از روز گذشته (دوشنبه) در اسلوونی آغاز و به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد.
ملی پوشان کشورمان عصر امروز (سه شنبه) در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در شهر ماریبور اسلوونی به مصاف تیم Nova KBM رفتند و سه بر یک به پیروزی رسیدند.
شاگردان سیما صدیقی در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 مغلوب حریف شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 13 به پیروزی رسیدند.
نگین شیرتری، شقایق شفیع، فاطمه عنایت، منا رمضانی، مونا آشفته، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، سوگند سلیم کیابانی، زهرا بخشی، هاله متقیان، آیتک سلامت و فاطمه احمدی 16 بازیکن اعزامی به این اردو هستند.
سیما صدیقی به عنوان سرمربی، فریبا سلیمانی و فاطمه شعبان خمسه (مربیان)، بهاره نیازی (بدنساز)، آتوسا عظیم زاده صدرایی (آنالیزور)، سمیرا عبدالرحیمی (ماساژور) و ندا مولاهویزه به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان را در این اردوی برون مرزی همراهی می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز