خبرگزاری کار ایران

ترکیه رقیب ناشناخته‌ی واترپولوی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۰۹۴

حامد ملک خانبانان که به همراه تیم ملی در اردوی آماده سازی واترپولو به سر می برد، در مصاحبه ای ترکیه را رقیب ناشناخته ایران در مسابقات کشورهای اسلامی خواند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد ملک خانبانان در گفت‌وگو با ایسنا، موفقیت تیم ملی واترپلو را دست‌یافتنی دانست و اظهار کرد: مربیان و خود آقای چیریچ برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای تیم ملی انجام داده بودند و در حال حاضر بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

در هفته‌های باقی مانده هم تمرین‌های تاکتیکی خود را انجام می‌دهیم تا در برابر حریفان نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در مقابل حریفان خود پیروز شویم که یکی از حریفان سخت ما تیم ترکیه به دلیل ناشناخته بودن است.

او همچنین در مورد حریفان تیم ملی در رقابت‌های کشورهای اسلامی ادامه داد: تیم ما با تیم‌های خوب این مسابقه‌ها هم‌گروه شده است و قزاقستان، عربستان و آذربایجان تیم های خوبی هستند که از حریفان قدیمی ما محسوب می‌شوند. ترکیه بعد از چند سال به این رقابت‌ها آمده است و همین امر کمی کار را در مقابل آن‌ها سخت می‌کند. البته با فیلم‌ها و آنالیزهای مربیان امیدواریم که مقتدرانه این تیم‌ها را شکست دهیم.

ملی‌پوش واترپلو در مورد سطح تیم ملی ایران نسبت به حریفان خود گفت:‌ چند دوره‌ای این رقابت‌ها برگزار نشد و امسال همه تیم‌ها با انگیزه به این رقابت‌ها می‌آیند. تیم ما جوان شده است ولی با آمدن آقای چیریچ به سطح بالایی از آمادگی رسیده است. قزاقستان و عربستان از حریفان سرسخت ما هستند که تمرکز زیادی بر روی آن‌ها داریم. از اروپا، آفریقا و آسیا تیم‌هایی می‌آیند که سطح خوبی دارند ولی مطمئنم که می‌توانیم نتایج قابل قبول و رضایت‌بخشی را کسب کنیم.

او با اشاره به اینکه تیم ملی واترپلو برای آمادگی بیشتر جای کار بیشتری را دارد خاطرنشان کرد: تیم ایران جوان شده است و از این بابت جای کار بیشتری دارد ولی از نظر تاکتیکی در سطح خوبی قرار داریم. سبکی که آقای چیریچ از آن استفاده می‌کند متفاوت از سبک‌های گذشته است و همین امر موجب موفقیت ما خواهد شد. در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد خواسته‌های مربی خارجی را برآورده کرده‌ایم که بسیار سطح بالایی دارد و من مطمئنم که اگر بتوانیم دستورات چیریچ را به درستی پیاده کنیم در سال‌های آینده در همه رقابت‌ها می‌توانیم نتایج لازم را کسب کنیم چرا که او مربی خوبی است.

ملی‌پوش واترپلو با بیان اینکه هدف اصلی فدراسیون بازی‌های آسیایی اندونزی است خاطرنشان کرد: تیم ملی از گذشته جوانگرایی‌هایی را داشت ولی این مسئله به شیوه درست انجام نمی‌شود. با آمدن آقای چیریچ این مسئله به درستی مدیریت می‌شود که نتیجه آن هم این آمادگی بسیار خوب ملی‌پوشان شده است. من تا به امروز چنین تمرین‌های مداومی را نداشته‌ام به طوری که حتی در زمان بازی‌های لیگ هم ما تا سه‌شنبه در اختیار تیم ملی بودیم. قبلا اگر به جوانترها روی می‌آوردیم این اعتماد در حدی یک تا دو بازی بود اما با آمدن چیریچ این مسئله برطرف شده است که قطعا تاثیرات بسیار خوبی به روی تیم دارد.

حامد ملک خانبانان در پایان با بیان اینکه اردوی تیم ملی تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود ادامه داد: این اردوها با شرایط خوبی برگزار شد که جا دارد از آقای محسن رضوانی به دلیل حمایت‌هایی که از نظر غذایی، مالی و امکانات سخت‌افزاری انجام دادند، تشکر کنم و امیدوارم با موفقیت در این رقابت‌ها و رقابت‌های مهم آسیایی اندونزی جواب زحمات او و ملت شریف ایران را بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز