خبرگزاری کار ایران

قهرمان مسابقه پرش با اسب ساوجبلاغ مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۱۷۷

مسابقه پرش با اسب ساوجبلاغ برای اولین بار در این شهرستان برگزار شد و سیاوش سالک اردستانی توانست به مقام قهرمانی برسد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری اولین مسابقه پرش با اسب شهرستان ساوجبلاغ استان البرز درسال ١٣٩٦ در مجموعه سوارکاری آرش با حضور ٤٩ سوارکار در ٤ رده اسب مبتدی ،سوار مبتدی E و ١١٥سانتیمتر با یک باراژ برگزار شد.

 در پایان این مسابقات و در بخش اسب مبتدی: سیاوش سالک اردستانی با اسب گلپر از باشگاه اسواران اول شد، و احمد رمضانی با اسب جانی از باشگاه آرش به مقام دوم رسید.

در بخش سوار مبتدی: ابوالفضل پور جبار با اسب گلدن از باشگاه جها نگرد اول، مینا نوروزی با اسب ماکسیما از باشگاه رخش خوروین دوم، سعید وثوقی با اسب کوپر از باشگاه دو قلوها سوم شدند و مبینا السادات کمالی با اسب امپراطور از باشگاه جهانگرد، عطیه امجدی با اسب آی بد از باشگاه آرش، پوریارستمی با اسب سلنا از باشگاه جهانگرد و حجت جعفریان با اسب دل دل از باشگاه جهانگرد عناوین بعدی را کسب کردند.

در بخش رده E: علی امیری با اسب دیانا از باشگاه آذین عنوان اولی را کسب کرد، مرتضی مداحی با اسب مانگو مری از باشگاه آذین دوم شد، سید بنیامین حسینی با اسب کنت از باشگاه مهرگان به مقام سوم رسید و مرتضی حسینی با اسب یادگار از باشگاه آذین و مهراد ستاری با اسب سوپر کاوالر چهارم و پنجم شدند.

در رده ١١٥سانتیمتر: علیرضا غیاثی با اسب سرمایه از باشگاه آذین نفر اول شد، حدیثه جمعدار با اسب ویلا استار دوم شد و  مقام سومی نیز به رضا گمان شاد با اسب تارا از باشگاه آرش رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز