خبرگزاری کار ایران

رجب‌زاده: برابر العین به تماشاگران بیشتری نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۷۴

مهاجم ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برابر بنیادکار از هواداران خواست در بازی بعد از این تیم بیشتر حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر بنیادکار ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تیم ما از همان ابتدا بر توپ و میدان تسلط داشت و اوایل بازی هم توانستیم به گل برسیم. در ادامه به خوبی بازی را کنترل کردیم و بازیکنان خیلی خوب کار کردند.البته بعد از گل دوم گل‌های بیشتری می‌توانستیم بزنیم اما در هر صورت سه امتیاز این بازی بیش از هر چیز مهم بود که توانستیم آن را کسب کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره شرایط صعود این تیم خاطر نشان کرد: نتیجه تساوی در بازی همزمان این گروه برای ما خیلی خوب شد و با پیروزی در این دیدار جزو تیم‌های مدعی شدیم. ما اگر بتوانیم العین را در اصفهان ببریم در هفته آخر امتیاز این تیم به ما نمی‌رسد و می‌توانیم به صعود امید زیادی داشته باشیم.

وی با تشکر از تماشاگران بابت حضور و تشویق ذوب‌آهن عنوان کرد: البته توقع من استقبال بیشتر از این بود اما همین تعداد هم که آمدند 90 دقیقه تیم را حمایت کردند و دستشان درد نکند. ما در بازی با العین نیاز به حمایت قوی‌تر و پرشورتری داریم چون آن بازی نسبت به بازی با بنیادکار خیلی سخت‌تر است و العین بسیار حرفه‌ای و گردن کلفت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز