خبرگزاری کار ایران

بارسلونا می‌تواند به معجزه برابر یوونتوس ایمان داشته باشد؟ "به هیچ وجه"

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۳۱

مطالعه‌ی سطحی بازیهای یوونتوس نشان می‌دهد که بارسا نمی‌تواند حماسه‌ی بازی با پی‌اس‌جی را تکرار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بارسلونا در یک نمایش ضعیف در یک چهارم نهایی چمپیونز لیگ مغلوب یوونتوس شد، آن هم با نتیجه‌ی 0-3.

یوونتوس در دور یک شانزدهم در بازی رفت 0-4 مغلوب پاری سن ژرمن شد و در بازی برگشت برای اولین بار در تاریخ لیگ قهرمانان موفق شد طلسم بازنده‌هایی که در بازی رفت چهارتایی شده و صعود نکرده‌اند را بشکند و با نتیجه‌ی 6-1 به برتری دست یافت. این سوالی بود که بلافاصله پس از این دیدار هم مطرح شد: آیا بارسا باز هم می‌تواند؟ انریکه با مشابه خواندن این دو بازی سعی کرد فضا را مهیای خلق یک پیروزی تاریخی دیگر کند.

بارسا در این فصل چهار بازی اروپایی را در نوکمپ برگزار کرده و در هر 4 دیدار در برابر تیم‌های درجه یک قاره‌ی سبز نتایج خیره‌کننده‌ای گرفته است. آنها با نتایج 7-0، 4-0، 4-0 و 6-1 در برابر سلتیک، منچستر سیتی، مونشن گلادباخ و پاری سن ژرمن به پیروزی رسیدند. 21 گل زده در 4 دیدار. این یعنی بیشتر از 5 گل در هر دیدار. آنها در بازی‌های خارج از خانه به تیمی ضعیف‌تر تبدیل می‌شوند. یک بارسای متزلزل و دوشخصیتی. در این فصل بارسا سه شکست سنگین در خارج از خانه داشته است: 1-3 در برابر سیتی، 0-4 در برابر پی‌اس‌جی و 0-3 در مقابل یووه.

در آن سو یوونتوس قوی‌ترین تیم 20 سال اخیر خود را دارد. این را آمار نشان می‌دهد. یوونتوس در 4 بازی خارج از خانه‌ی خود در چمپیونز لیگ نه تنها باخت نداشته که مساوی هم نداشته است. آنها هر 4 بازی خارج از خانه‌ی این فصل خود را برده‌اند. با این حال، بیانکونری در 2 بازی خانگی تن به تساوی داده است. یووه تنها 2 گل اروپایی دریافت کرده است.

این آمار یک چیز را نشان می‌دهد: یووه خارج از خانه، جایی که رقبا نیاز به برد دارند و یوونتوس تدافعی‌تر است، بهتر بازی می‌کند. آنها در بازی برگشت نوکمپ را هدف خواند گرفت. به نظر بارسلونا را باید حذف‌شده‌ی بزرگ جام دانست. همین.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز