خبرگزاری کار ایران

4 غایب بازی بایرن مونیخ-رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۹۰

رقابت حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی در حالی برگزار می شود که این بازی 4 غایب بزرگ دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از"بوندسلیگا" ، رئال مادرید به مونیخ سفر کرد تا در نخستین دیدار خود در برابر بایرن در یک چهارم نهایی بازی های لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

مانوئل نویر به رقابت ها باز خواهد گشت تا در امشب مقابل رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. دروازه بان بایرن به دلیل مصدومیت از ناحیه پا 3 بازی قبلی این تیم را از دست داده بود.

کارلو آنچلوتی در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا در عصر دیروز به خبرنگاران چنین گفت: وضعیت نویر مناسب است. او خیلی خوب تمرین کرده است و برای بازی مقابل رئال در دروازه قرار خواهد گرفت. وضعیت لواندوفسکی نیز در طول تمرین مورد ارزیابی قرار گرفته است. 

 4 غایب بازی بایرن مونیخ-رئال مادرید

لواندوفسکی مهاجمی که برای بایرن 26 گل در این فصل به ثمر رسانده است در بازی مقابل دورتموند 18 دقیقه حضور داشت و به دلیل آسیب دیدگی شانه از بازی بیرون رفت. 

کارلو آنچلوتی درباره لواندوفسکی به خبرنگاران گفت: ما در مورد او تصمیم میگیریم ،اگر خوب باشد بازی می کند و اگر نه بازی نخواهد کرد. 

متس هوملس به دلیل آسیب دیدگی قوزک پا از بازی بیرون است و به جای او بوئاتنگ در کنار ژاوی مارتینز در دفاع میانی بازی خواهد کرد.

 

 4 غایب بازی بایرن مونیخ-رئال مادرید 4 غایب بازی بایرن مونیخ-رئال مادرید

سایت "آس" در مقاله ای نوشت: نانچو فرناندز به دلیل مصدومیت پپه به دنبال این است که خلاء نبودن او را در تیم برطرف کند، پپه بازیکنی بود که تک گل رئال مادرید برابر اتلتیکو را به ثمر رساند. کیلور ناواس، مارسلو، لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس، گرت بیل و کریم بنزما در کنار کارواخال، سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو تمرین کردند. رافائل واران نیز به دلیل مصدومیت کشاله ران بیرون از بازی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز