خبرگزاری کار ایران

محمودی :می توانیم شاهد رشد استعداد بانوان جودو کار ایران باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۰۰

حسین محمودی در جلسه ای دراولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی با مسئولان جودو عنوان کرد که ما می توانیم شاهد رشد استعدادهای بانوان جودو کار در این رشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی هیات جودو و کوراش خراسان رضوی،حسین محمودی در اولین جلسه هماهنگی و هم اندیشی با نایب رییس و مسئولان کمیته ها و مربیان فعال حوزه بانوان هیات که روز گذشته 20 فروردین ماه برگزار شد، عنوان کرد: در سال جاری باید با توسعه آموزش و تقویت بنیه فنی مربیان، داوران و ورزشکاران تلاش برای ارتقاء بیش از پیش جودو بانوان استان را دنبال کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات بانوان فعال جودو استان در سال 95، گفت: در سالی که گذشت با تلاش های تمامی دست اندرکاران این بخش، دست آورد های خوبی در بخش مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری دوره های آموزشی و ارتقاء کمربند بدست آمد که باید تلاش کنیم این روند درسال جدید نیز تداوم داشته باشد.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان خراسان رضوی با اشاره به اعم برنامه های بخش بانوان در سال 96، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود نیروی های کارآمد در بخش مربیگری و داوری و هم افزایی هرچه بیشتر در پیشبرد برنامه ها و اهداف سال جاری می توانیم، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای نو در جودو بانوان استان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز