خبرگزاری کار ایران

مربی آرژانتین اخراج شد؛ سامپائولی می‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۹۵

ادگاردو بائوسا از سمت مربیگری تیم ملی آرژانتین اخراج شد. او با این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، نتایج ضعیفی گرفت و آرژانتین برای صعود به این رقابت‌ها کار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، گزارش‌ رسانه‌ها حاکی از آن است که خورخه سامپائولی، مربی سویا احتمالا جانشین او خواهد شد. سامپائولی همیشه گفته که دوست دارد مربی تیم ملی کشورش شود. او با شیلی، همسایه آرژانتین در سال 2015 فاتح کوپا آمریکا شد.

کلودیو تاپیا، رییس جدید اتحادیه فوتبال آرژانتین پس از جلسه این اتحادیه اعلام کرد: «ما به نتیجه‌ای رسیدیم و به بائوسا گفتیم که او دیگر مربی تیم ملی آرژانتین نیست.»

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل توهین به داور چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. آرژانتین در حالی در گروه پنجم است که تنها چهار بازی دیگر باقی مانده و رتبه پنجم، آنها را راهی پلی‌آف خواهد کرد. چهار تیم برتر این مسابقات به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم پنجم باید به مصاف تیمی از اقیانوسیه برود.

بائوسا برای هشت مسابقه مربی آرژانتین بود و سه برد، دو تساوی و سه شکست را تجربه کرد.

اگر اتحادیه فوتبال آرژانتین بتواند سامپائولی را در انتهای فصل از سویا به خدمت بگیرد، او تا 31 آگوست فرصت خواهد داشت که این تیم را برای بازی بعدی‌اش که دیداری دشوار در خانه اروگوئه است آماده کند.

سامپائولی پس از کوپا آمریکا 2015 از سمت خود در تیم ملی شیلی کناره‌گیری کرد. مدت کوتاهی از پیوستن او به سویا می‌گذشت که خبر رسید جراردو مارتینو، مربی وقت تیم آرژانتین استعفا داده است. اگر آرژانتین قصد استخدام سامپائولی را داشته باشد، باید مبلغ فسخ قرارداد او را به سویا بپردازد. اتحادیه فوتبال آرژانتین همچنین قصد دارد با دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید صحبت کند اما آنها انتظار ندارند که این مربی پیشنهادشان را بپذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز