خبرگزاری کار ایران

گلزنان فصل گذشته سپاهان غایب برابر گسترش فولاد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۷۱

سپاهان در حالی این هفته برابر گسترش فولاد قرار خواهد گرفت که گلزنان آخرین پیکار دو تیم در اصفهان اکنون در این تیم حضور ندارند.

به گزارش ایلنا، سپاهان در حالی چهار هفته مانده به پایان شانزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر میزبان گسترش فولاد است که سه هفته مانده به اتمام لیگ پانزدهم نیز میزبان این تیم بود.
سپاهان در آن مسابقه که نهم اردیبهشت 95 برگزار شد با گل‌های سیدامین منوچهری و علی کریمی در مقابل تک‌گل داریوش شجاعیان که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گسترش فولاد را شکست داد. با توجه به آنکه سپاهان 2 مسابقه پایانی خود در لیگ پانزدهم را با شکست پشت سر گذاشت برد برابر حریف تبریزی حکم آخرین پیروزی تیم اصفهانی در آن دوره از مسابقات لیگ برتر را پیدا کرد.
تفاوت مهم بین این 2 مسابقه آن است که سپاهان این بار نه در ورزشگاه فولادشهر که در استادیوم نقش جهان پذیرای گسترش فولاد خواهد بود. گلزنان فصل پیش سپاهان یعنی منوچهری و کریمی هم در این فاصله از این تیم جدا شده‌اند و اولی در لیگ یک و دومی در لیگ کرواسی روزگار می‌گذرانند.
البته یک تفاوت مهم دیگر هم بین دیدار امسال و پارسال سپاهان و گسترش فولاد در اصفهان وجود دارد و آن اینکه برخلاف فصل پیش هر 2 تیم نیم‌نگاهی به آسیایی شدن دارند و آخرین تلاش‌هایشان را برای کسب سهمیه پلی‌آف احتمالی لیگ قهرمانان به کار خواهند بست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز