خبرگزاری کار ایران

پیراهن کاری پرفروش‌ترین پیراهن لیگ بسکتبال آمریکا

با پیراهن‌های پرفروش آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۸۵

در نظر سنجی جدید سایت NBAStore پیراهن استیون کاری بازیکن گلدن استیت وریر به عنوان پرفروش ترین پیراهن لیگ بسکتبال آمریکا اعلام شد.

به گزارش ایلنا،برای دومین فصل پیاپی است که پیراهن شماره 30 استیون کاری، گارد گلدن استیت و ریرز محبوب‌ترین پیراهن مسابقات بسکتبال آمریکا (NBA) می‌شود.

با پیراهن های پرفروش آشنا شوید. لبران جیمز، مهاجم کلیولند کاوالیرز در این فهرست دوم است و بعد از او کوین دورانت، مهاجم گلدن استیت قرار دارد. راسل وستبروک، گارد اوکلاهماسیتی و کایری اروینگ، گارد کلیولند هم در رده‌های چهارم و پنجم هستند.
محبوبیت بر اساس میزان فروش پیراهن‌ها در سایت NBAStore. com سنجیده می‌شود.
وست‌بروک بالاترین رتبه خود را امسال تجربه کرده است. جیمی باتلر، بازیکن شیکاگو بولز هم در رده هشتم است و او هم در بالاترین رده دوران بازی‌اش قرار گرفته. جیانیس آنتتوکونمپو، مهاجم میلواکی باکس که در ژانویه به این فهرست وارد شد، رتبه‌اش از چهاردهم به نهم بهبود یافته است. جیمز هاردن، گارد هیوستن راکتس و یکی از نامزدهای اصلی عنوان MVP (باارزش‌ترین بازیکن فصل) هم در رده دهم است.
از سوی دیگر، از نظر فروش پیراهن تیم‌ها، گلدن استیت همچنان رتبه اول را به خود اختصاص داده و کلیولند، شیکاگو، لس‌آنجلس لیکرز و نیویورک نیکس در رده‌های بعدی هستند.
سه پیراهن محبوب بازیکنان NBA به این ترتیب هستند:
1- استیون کاری، گلدن استیت وریرز
2- لبران جیمز، کلیولند کاوالیرز
3- کوین دورانت، گلدن استیت وریرز
سه پیراهن محبوب تیم‌ها هم به این ترتیب هستند:
1- گلدن استیت وریرز
2- کلیولند کاوالیرز
3- شیکاگو بولز

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز