خبرگزاری کار ایران

کرانچار: برای رسیدن به آسیا از سد گسترش فولاد می‌گذریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۳۸

سرمربی سپاهان که برای رسیدن به سهمیه آسیایی انگیزه بالایی دارد بازی تیمش برابر گسترش فولاد را حساس خواند.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: وقتی بازی گسترش برابر استقلال را دیدم، فهمیدم که حریف فردای ما تیم با کیفیت و باتجربه‌ای است. بازیکنان این تیم با هم هماهنگ هستند و از نظر تاکتیکی جا افتاده‌اند. از روز اول هفته به بازیکنانم تاکید کردم که بازی سختی برابر گسترش فولاد داریم.

وی افزود: بازی سختی خواهیم داشت ولی تلاش کردیم از طریق تمرین‌ها به شرایطی برسیم که بازیکنان تمام خواسته‌های ما را در زمین اجرا کنند.

سرمربی تیم‌ فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد که از تیم امید سپاهان بازیکن به تیم بزرگسالان اضافه کند هم اظهار کرد: بر اساس یک مسابقه که من از نزدیک دیدم نمی‌توانم نظری بدهم. در این چند روز چند بازیکن خوب دیدم اما شاید برخی از بازیکنانم که فشار زیادی روی آنهاست، نتوانستند پتانسیل‌ خودشان را نشان بدهند. مطمئنا کیفیت بازیکنان فعلی مانند چهار سال گذشته نیست چراکه در گذشته از تیم‌ امید، مهدی شریفی، علی کریمی، امید جهان‌عالیان را ‌اضافه کردیم.

وی در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که شیوه بازی سپاهان تغییر است نیز گفت‌: خوشحالم که دیگران فهمیدند که شیوه بازی سپاهان تغییر کرده است. ایده من تغییر دادن در سبک بازی سپاهان بود که خوشبختانه تا حدودی این اتفاق رخ داده است. با همکاری همه بازیکنان در تمام خطوط با پاس کاری‌های کوتاه به دروازه‌ حریف نزدیک شویم و نفوذ کنیم تا به گلی که مد نظرمان است برسم. در آینده هم روی همین سبک بازی بیشتر کار می‌کنیم تا بهتر از این شویم.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: با وجود اینکه حریف ما تیم با کیفیتی‌ است اما دو بازی اخیر ما و نمایش خوبمان این حق را به ما می‌دهد که به بازی فردا خوشبین باشیم و انتظار داشته باشیم که به پیروزی برسیم. این برد، کلید کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. برای بازی فردا (جمعه)‌ خوشبختانه با تمام نفراتمان به زمین می‌آییم و محرومیت احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده به پایان رسیده است و فردا در ترکیب سپاهان قرار می‌گیرند اما برای رضا میرزایی هفته‌ پیش مصدومیت جزئی برایش پیش آمد و به تازگی به تمرینات اضافه شده است و فردا بازی نمی‌کند.

کرانچار درباره رتبه‌بندی اخیر AFC که بر اساس آن، فوتبال باشگاهی ایران در رده هشتم آسیا قرار گرفت، اظهار کرد: این رتبه‌بندی با واقعیت منطبق نیست. به نظر من بعد از لیگ‌های ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا باید لیگ ایران قرار بگیرد نه لیگ چین. فدراسیون فوتبال ایران باید به این رتبه‌بندی اعتراض کند تا نظر AFC‌ را برگرداند. ارزش لیگ ایران در آسیا را امتیاز تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنند مشخص می‌کند. پیروزی‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی و سایر تیم‌ها مشخص می‌کند که فوتبال ایران چه جایگاهی دارد.

وی افزود: سپاهان یک بار فینالیست آسیا شده و یک بار هم در نیمه‌نهایی بدشانسی آورد و به فینال نرسید. ضمن این که تیم ملی ایران جزو ۳۰ تیم برتر جهان است و نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم.

سرمربی سپاهان درخصوص حضور تماشاگران در بازی‌های سپاهان و تاثیرش روی کار تیمی تصریح کرد: امیدوارم فردا شاهد حضور پرشور هواداران باشیم چون حضور آنها باعث می‌شود که بازیکنان ما چه به صورت انفرادی و چه تیمی انگیزه بیشتری پیدا کنند.

کرانچار در پایان درباره بازیکنان سابق سپاهان که در گسترش فولاد بازی می‌کنند گفت: لوسیانو پریرا در تیم حریف بازی می‌کند و من مطمئن هستم که فردا با انگیزه دوچندان برابر ما حاضر می‌شود و این طبیعی است. امیدوارم در بازی فردا پیروز باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز