خبرگزاری کار ایران

سعداوی: دلیل گل نزدن انصاری تغییر پست بازی‌اش است/ یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۴۴

سرمربی فولاد خوزستان امیدوار است تیمش همچون دیدار رفت بار دیگر موفق به شکست شاگردان علی دایی شود.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی با حضور در نشست خبری پیش از جدال برابر نفت تهران در خصوص این رویارویی گفت: بازی بسیار سختی می تواند پیش روی ما باشد ولی نکته ای که قابل بیان است، هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز هستند.

بازیکنان و کادر نفت با تجربیات بین المللی هستند

نفت دارای مربی با دانش، خوب و مسلط از هر جهت است و بازیکنانی در آن هستند که تجربه داخلی و بین المللی زیادی دارند و از هر نظر می توانند تاکتیکی داشته باشند ولی ما هم تیم جوانی هستیم که به دنبال تثبیت خودمان هستیم تا لیگ را با شایستگی تمام کنیم. تمام تلاش ما این است با توکل بر خدا، تلاش بچه ها و تدابیری که اندیشیدیم به سه امتیاز برسیم.

شرایط‌مان را در جدول بهتر می‌کنیم

از نظر امتیازی با تیم چهارم جدول 5 امتیاز اختلاف داریم و شاید با گرفتن 3 امتیاز سه، چهار پله رتبه تیم را بهتر کنیم. در چهار مسابقه آینده قطعا تلاش می کنیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. پرونده بازی های گذشته برای ما تمام شده و نگاهمان به حال و آینده است تا بتوانیم در چهار مسابقه آینده نتایج خوبی بگیریم تا شرمنده هواداران نشویم و وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم.

دلیل افت ساسان انصاری؟

پست تخصصی ایشان جایی نیست که ما از او استفاده می کنیم ولی از زمانی که به ما محلق شده و تصمیم گرفتیم، براساس نیازمان در این پست از او استفاده کنیم عملکرد خیلی خوبی برای ما داشته و تا به اینجا خودش را به عنوان یکی از گزینه های مطرح آقای گلی معرفی کرده است.

در گلزنی ناکام و بدشانس هستیم

در نیم فصل دوم شرایط دفاعی بهتر شده ولی در زمان حمله اُفت داشتیم ولی موقعیت های خوبی خلق می کنیم اما متاسفانه در زدن گل بد شانس هستیم، از آنها خوب استفاده نمی کنیم یا قدر نمی دانیم که باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم. شاید یک بخش از کار مربوط به خود ما مربیان باشد اما در دیدار اخیر با سپاهان موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی خوش شانس نبودیم یا بچه ها نتوانستند از فرصت ها استفاده کنیم.

ادامه همکاری با فولاد خوزستان؟

من یک فصل قرارداد دارم و در چهار مسابقه آینده تمام سعی و تلاشم را می کنم با تمام وجود و تلاشم هر کاری از دستم بربیاید برای مجموعه فولاد انجام می دهم.

پیشنهاد غیرحرفه‌ای به بازیکنان پیش از پایان فصل؟

ما به سمت فوتبال حرفه ای می رویم و این موضوع کاملا پذیرفته شده که باشگاه های بزرگ مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا از 6 ماه قبل مربی را مشخص می کنند و آن مربی هم که روی کار است، خیلی متعهد کار می کند اما هنوز در سیستم فوتبالی ما این موضوع خیلی خوب جا نیافتاده و طبیعت فوتبال ما همین است. هر وقت به نقل و انتقالات نیم فصل یا پایان لیگ نزدیک می شویم، گمانه زنی و رایزنی ها وجود دارد و این مسائل نباید اتفاق بیافتد. همه باید آرامش داشته باشیم و سعی کنیم شرایطی ایجاد کنیم تا مربیان و بازیکنان با فراق بال کارشان را انجام دهند و بعد از اتمام مسابقات تصمیم گیری داشته باشیم.

نگرانی بابت پایان قرارداد بازیکنان فولاد

تعداد زیادی از بازیکنان ما آزاد می شوند ولی خوشبختانه جوانان خوب و زیادی هم در مجموعه هستند که قرارداد دارند و می توانند سالیان سال به مجموعه فولاد و فوتبال ایران خدمت کنند.

ناکامی نمایندگان ایران در آسیا

شاید فقط بحث نتیجه نباشد و مسائل مختلفی دخیل است. مباحث ساختاری، هواداری و ... در این زمینه دخالت دارد که لازم است کسانی که دست اندرکار هستند، بهتر و بیشتر پاسخگو باشند. ببینید چقدر در لیگ امسال وقفه داشتیم چون بعید می دانم در هیچ جای دنیا چنین چیزی باشد. از یک طرف مجبور بودیم به تیم ملی کمک کنیم و از سوی دیگر به دنبال اجرای منظم مسابقات بودیم که با هم تناقض داشت و موجب شد لیگ از کیفیتی که انتظار می رفت، برخوردار نباشد. البته ماموریت مهمی تیم ملی داشت که همه باید تلاش می کردیم بچه ها موفق باشند تا شرایط خوبی برای تیم ملی و رفتن به جام جهانی ایجاد کنند.

محرومان فولاد برابر نفت  تهران؟

عبدالله کرمی را دراختیار نداریم و میثم دورقی هم کمی احساس مصدومیت دارد ولی خوشبختانه بقیه بازیکنان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز