خبرگزاری کار ایران

تقابل اکبر و فیروز در حساس‌ترین بازی هفته

صنعت نفت آبادان و سیاه‌جامگان در حالی به مصاف هم می‌روند که تقدیر مشابهی در این فصل داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم صنعت نفت آبادان و سیاه‌جامگان امروز، از ساعت 18، در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

صنعت نفت در شرایطی پای به این دیدار می‌گذارد که 29 امتیاز در رده‌ی دوازدهم جدول قرار دارد و تنها 4 امتیاز تا منطقه‌ی سقوط فاصله دارد. آنها عملکرد بهتری در 4 هفته‌ی اخیر و پس از شکست خرد‌کننده‌ی خانگی در برابر پدیده داشته‌اند (صنعت نفت 0-3 پدیده). آنها در 4 بازی اخیر خود دو برد، یک مساوی و یک باخت به دست آورده‌اند. تیم آبادانی دو هفته پیش و در یک بازی عجیب 1-0 پرسپولیس را شکست داد. آنها هفته‌ی گذشته در خانه‌ی ذوب آهن 1-1 مساوی کردند. شاگردان فیروز کریمی از زمان ورود او بهتر کار کرده‌اند و این از نتایج اخیرشان مشخص است. آنها در 10 بازی اخیر خود تنها دو برد کسب کرده‌اند که آن را هم کریمی برایشان به ارمغان آورده است. صنعت نفت در این 10 بازی 4 باخت داشته است.

در آن سو، سیاه‌جامگان هم اوضاع مشابهی دارد. این تیم هم بعد از آمدن میثاقیان نتایج خوبی کسب کرده است. همچنین، آنها هم به مانند صنعت نفت در آستانه‌ی سقوط قرار دارند. سیاه‌جامگان در رده‌ی پانزدهم جدول قرار دارد و روی تک‌تک بازی‌های باقی‌مانده‌ی خود حساب ویژه‌ای باز کرده است. آنها در 4 بازی اخیر خود شکست‌ نخورده‌اند و هفته‌ی گذشته هم از سد استقلال خوزستان گذشتند تا بعد از مدتها پیروز شوند.

کد خبر : ۴۷۷۸۷۰