خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

رضایی با اجازه تمرین نکرد/ پاسکاری پرفشار پشت درهای بسته

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۹۵۵

آبی های پایتخت آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با صبای قم را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، آخرین تمرین استقلال تهران پیش از دیدار با صبای قم از ساعت 12 امروز در کمپ مرحوم حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد.

بازیکنان استقلال پیش از شروع تمرین ابتدا جلسه آنالیز و بررسی صبای قم را به همراه کادرفنی در کمپ مرحوم حجازی برگزار کردند.

سپس با پایان جلسه فنی و آنالیز در زمین حاضر شدند و آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار مقابل صبای قم با سوت منصوریان آغاز شد.

 اعضای کادرفنی هم پیش از شروع تمرین جلسه ای با یکدیگر برگزار کردند. در ابتدا بازیکنان استقلال زیر نظر چینی بدنهای خود را برای شروع تمرین گرم کردند.

کاوه رضایی به دلیل سرما خوردگی جزیی با وجود حضور در کمپ حجازی تمرین نکرد اما برای دیدار فردا مشکلی ندارد. بازیکنان استقلال در مرحله بعدی به پاس کاری تحت فشار پرداختند و این تمرین در سه گروه برگزار شد.

دروازه بان های استقلال زیر نظر بابازاده تمرینات اختصاصی انجام دادند. فوتبال درون تیمى قسمت بعدى تمرین امروز بود.

تمرین استقلال ساعت 14 به پایان رسید و بازیکنان بعد از صرف ناهار راهى هتل المپیک خواهند شد تا اردوى قبل از بازى با صبا را برپا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز