خبرگزاری کار ایران

مقصد رامین رضاییان مشخص شد؛ فردا به سمت اردیویسه!

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۹۶۳

رامین رضاییان این روزهای تمرینات اختصاصی خود را برای آمادگی حضور در تیم آینده‌اش را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران که چندی پیش موفق شد با جدایی از جمع پرسپولیس رضایتنامه خود را دریافت کند، در حالی پیگیری ماجرای سفرش به اروپا است. در حالی که صحبت‌هایی پیش از این در خصوص حضور این بازیکن در لیگ بلژیک مطرح بود به نظر می‌رسد او با ارائه پیشنهاد جدید قصد دارد فوتبال خود را در هلند دنبال کند و در کنار قوچان‌نژاد و جهانبخش و در لیگ هلند حضور یابد.

محمدرضا مهدوی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس که پیگیر حضور این بازیکن در لیگ اروپاست و با توجه به شناختش از فوتبال بلژیک پیش از این پیشنهاد حضور در این لیگ را به رضاییان داده بود در این خصوص گفت: مذاکرات ما با باشگاه هلندی نهایی شده و قرار است رامین برای حضور در تست پزشکی یکشنبه به این کشور برود.

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال با اعلام اینکه این بازیکن اکنون پیشنهاداتی از لیگ اتریش، بلژیک و هلند داراست از آمادگی عقد قراردادش با باشگاهی در لیگ هلند خبر داده و مقدمات این انتقال را با پرواز این بازیکن در روز یکشنبه به این کشور فراهم شده دانسته است: به این جمع بندی رسیدیم حضور او در تیم هلندی برای آینده او خیلی بهتر است. مذاکرات ما با باشگاه هلندی نهایی شده و قرار است آنها بلیط پرواز برای حضور رامین در تست پزشکی را بفرستند تا روز یکشنبه عازم این کشور شود. پیشنهادی که آنها داده اند یک قرارداد 2 ساله است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز