خبرگزاری کار ایران

مهاجری: شرمنده هواداران شدیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۰۶۹

سرمربی پدیده مشهد در کنفرانس خبری پس از دیدار با تراکتوسازی گفت: هواداران امروز با روحیه بالا به ما انرژی دادند اما ما از آن استفاده نکردیم.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در خاتمه دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: قبل از هر چیز از تماشاگران عذرخواهی می کنم. تنها شرمندگی من حضور گسترده هواداران است. آن ها امروز به ما انرژی مثبت دادند اما ما استفاده نکردیم. دوست داشتم با پیروزی در این مسابقه این برد را تقدیم به تماشاگرانی کنم که 90 دقیقه تیم ما را تشویق کردند. خوشحالم که تماشاگران متوجه شدند زورمان را برای تغییر نتیجه می‌زنیم.

وی ادامه داد: ما تمرکز نداشتیم اما رفته به رفته بهتر شدیم. وظیفه داشتیم که هم گل را جبران کرده و هم روی ضدحملات هوشمندانه عمل کنیم. می توانستیم به گل هم برسیم. اما گل سرسبد موقعیت های ما دقیقه 92 بود که توسط واتو به اوت رفت. متاسفانه این 5 بازی اخیر هم روی عملکرد تیم ما در این بازی تاثیر گذاشت. تراکتور هم روز خوبی را گذراند. هم ما و هم آنها روز خوبمان بود اما آنها موفق شدند از تک موقعیت خود استفاده کرده و به پیروزی برسند.

مهاجری درباره عملکرد داور گفت: وقتی بازی متوقف می شد تا شروع دوباره می بینید چقدر زمان می گذشت. اینکه چطور بازی دو دقیقه وقت تلف شده داشت علامت سوال بزرگی است با این حال من به مسایل فنی داوری ورود نمی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز