خبرگزاری کار ایران

بعد از غیبت در لیست تیم ملی؛

خداحافظی شهرام محمودی جدی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۲۱۷

نام پشت خط‌زن تیم ملی والیبال در لیست کولاکوویچ قرار نگرفت تا شایعه خداحافظی او قطعی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهرام محمودی ملی پوش والیبال ایران و عضو تیم بانک سرمایه این روزها با زمزمه هایی مبنی بر خداحافظی از تیم ملی خبر ساز شده است.

این والیبالیست خوب کشورمان که در لیست جدید تیم‌ملی والیبال دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد او روی تصمیمش برای خداحافظی از تیم ملی جدی است.

شهرام محمودی که والیبال را از دوران نونهالی و زیر نظر برادرش بهنام محمودی آغاز کرده است پس از بازی در کاله مازندران توسط خولیو ولاسکو به تیم ملی دعوت شد و با تیم ملی به افتخارات بالایی دست یافت.

این بازیکن پشت خط زن در زمان حضور در تیم ملی دو قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2013 و المپیک آسیایی اینچئون 2014 و یک رتبه سوم در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامه  دارد.

محمودی با تیم‌های پیکان، کاله، متین ورامین، بانک سرمایه و شهرداری ارومیه درلیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا نیز به مقام‌های اول تا سوم دست یافته و به افتخارات خود افزود.

از افتخارات فردی این بازیکن والیبال می‌توان به بهتریت اسپکر در جام باشگاه‌های آسیا 2012، ارزشمندترین بازیکن در جام باشگاه‌های آسیا 2014 و همین عنوان در جام باشگاه‌های آسیا 2016 اشاره کرد.

این بازیکن 28 ساله والیبال ایران پس از کسب افتخارات بسیار قصد خداحافظی وترک میادین ملی را دارد، می‌گوید دلیل این کار مصدومیت شدید مهره‌های کمرش و احتمال فشار به نخاع است و عقیده دارد بهتر است در اوج خداحافظی کند، اما هنوز هم می‌توان بازی‌های او را در رقابت‌های باشگاهی لیگ برتر والیبال ایران دنبال کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز