خبرگزاری کار ایران

ردپاى گوآردیولاى وطنى در موفقیت هاى زلاتکو

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۳۱۷

سرپرست سپاهان موفقیت‌های این روزهای این تیم در لیگ برتر را تنها تلاش زلاتکو نمی‌داند.

مهدی اخوان سرپرست سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی سپاهان مقابل گسترش‌فولاد در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پیروزی خوبی بدست آوردیم و به 3 امتیاز مهم دست یافتیم. هرچند موقعیت‌های زیادی در بازی از دست دادیم و اگر بازیکنان دقت بیشتری داشتند یک پیروزی پر گل برایمان رقم می‌خورد ولی مهم 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم.

وی در مورد نتایج خوب سپاهان پس از آمدن کرانچار به این تیم گفت: تغییر در کادرفنی حکم یه شوک و یا دوپینگ را برای تیم دارد که روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود بازیکنان تلاش بیشتری در زمین از خودشان نشان دهند و این موضوع دلیل اصلی متحول شدن نتایج سپاهان شده است.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا مشکل سپاهان سرمربی‌گری ویسی بود یا نه، عنوان کرد: ویسی 9 ماه با این تیم کار کرده است و در نتایج اخیر تیم هم تاثیر گذار بوده است. مربی جدید در چند هفته نمی‌تواند معجزه کرده باشد و نتایج خوب را نباید فقط به پای کرانچار نوشت.

اخوان در پایان با اشاره به شانس سپاهان برای سهمیه آسیا گفت: در حال حاضر تنها می‌توانیم به کسب رتبه چهارم فکر کنیم و رقیب ما هم برای این رتبه، ذوب‌آهن است. تلاش‌مان را می‌کنیم تا با پیروزی در 3 بازی باقی‌مانده به رتبه چهارم جدول برسیم و برای کسب سهمیه آسیا امیدوار باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز