خبرگزاری کار ایران

قصه‌ی جام به سر رسید

ماشین سازی 0 ــ 2 پرسپولیس؛ برانکو در تبریز جشن قهرمانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۷۶

پرسپولیس با برتری 2 بر صفر برابر ماشین‌سازی در فاصله سه هفته به پایان مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ در دومین روز هفته بیست و هفتم لیگ برتر ماشین سازی تبریز از ساعت 17 امروز میزبان پرسپولیس تهران  بود. قهرمانی شاگردان برانکو ایوانکوویچ تنها به کسب یک امتیاز در این دیدار بستگی داشت و با یک تساوی می توانستند آنها قهرمانی شان را قطعی کنند. شانس ماشین سازی برای بقا در لیگ شانس بسیار کمی دارد و آنها مگر معجزه‌ای شود که در فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشند.

کارت زرد: محسن مسلمان و علی علیپور ( پرسپولیس)

اتفاق ویژه: در ابتدای نیمه دوم حسین زرگر به دلیل مصدومیت جای خود را به سیف الله پور داد تا داور چهارم قضاوت ادامه مسابقه را برعهده داشته باشد.

شرح گل:

ماشین سازی 0 پرسپولیس 1: (علی علیپور، دقیقه یک): ضربه از سوی مدافعان و گلر ماشین برگشت داده شد تا در یک فعل و انفعال توپ به علیپور در آستانه دروازه خالی برسد و او راحت‌ترین کار برای باز کردن دروازه ماشین سازی را پیش روی خود داشته باشد.

ماشین سازی 0 پرسپولیس 2: ( مهدی طارمی، دقیقه 69): مهدی طارمی که پنالتی در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود اینبار توانست دروازه مهدی اسلامی را باز کند و تیمش را به گل دوم برساند.

داوران: حسین زرگر، محمد راهی، مهدی عالیقدر/ ورزشگاه: استادیوم تختی تبریز

ترکیب ماشین سازی تبریز:

مهدى اسلامى، ادسون هنریکه، سعید مهدى پور، امین حاج محمدى، کاخبر کاکاشویلى، امین قاسمى نژاد، سعید قائدى فر، حمید على عسگرى، محمد رحمتى، حامد پاکدل، عزیز ابراهیم اف.

سرمربی: فرهاد کاظمی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز