خبرگزاری کار ایران

منصوریان:جباروف و چشمی را می خواهم

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۸۴

سرمربی استقلال گفت:اولویت ما تمدید قرارداد با بازیکنان جوان تیم است و البته روزبه چشمی و سرور جباروف.

به گزارش ایلنا،علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم به نشست خبری آمد و با خبرنگاران صحبت کرد:

از بازیکنانم راضی هستم 

بازی پرحوصله و سختی را گذراندیم و خیلی صبور بودیم که توانستیم به برتری برسیم. صبا ضد حملات خوبی داشت و می توانست خطرناک باشد. ما فقط با یک روز تمرین به این بازی آمدیم. به همین خاطر برنامه ما این بود که صبر و حوصله در دستور کارمان بود.شرایط ما و صبا تقریبا نزدیک بهم بود چرا که آنها برای سقوط نکردن می جنگیدند و ما هم برای رسیدن به جایگاه دومی. با این حال از بازیکنانم راضی هستم که صبور و حوصله داشتند.

ابراهیمی یک رهبر واقعی درون رمین

این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم. از امید ابراهیمی هم تشکر می کنم که امروز یک رهبر واقعی درون زمین بود. مدیریت درون زمین او خیلی به ما کمک کرد. اتحاد تیمی ما درون زمین و روی سکوها کمک کرد تا بتوانیم این پیروزی را با برتری به پایان برسانیم. ضمن اینکه اخراج بازیکن صبا هم خیلی به ما کمک کرد.

جباروف و چشمی را می خواهم

 ما بازیکنان جوانی را پروش دادیم تا به اینجا رسیدیم. الان نسل خوبی را در فوتبال شاهد هستیم و برای فصل آینده باید قرارداد همه بازیکنانی که داریم را تمدید کنیم. اولویت ما این است که ابتدا با بازیکنان خودمان تمدید کنیم و بعد هم جباروف و روزبه چشمی به ما اضافه خواهند شد.

با خداحافظی عنایتی یاد خودم افتادم

او از جمله بازیکنان بزرگ استقلال است که زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. رضا خیلی علاقمند به استقلال است. وظیفه ما بود که در مراسم خداحافظی عنایتی از هواداران استقلال حضور داشته باشم. ضمن اینکه این صحنه مرا یاد روز خداحافظی خودم انداخت. خداحافظی از این هوادار بسیار سخت است. برای عنایتی در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت می کنم. 

تراکتور 9 روز استراحت می کند ما سه روز

تیم هایی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند نمی توانند خود را از این خستگی جدا کنند. به هر حال در این مراحل باید با تیم هایی بازی کنیم که شاید ۹ روز استراحت می کنند اما تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با فاصله کم بازی می کنند. برای این مشکل برنامه داریم و سیستم چرخشی را پیاده خواهیم کرد تا بازیکنان خیلی خسته نشوند. واقعا کار سختی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز