خبرگزاری کار ایران

واکنش علی پروین به فحاشی تبریزی‌ها و درگیری کریمی - دایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۸۹۷

علی پروین خوشحال بابت قهرمانی پرسپولیس و قرار گرفتن نام برانکو در کنار او به عنوان سرمربی‌ای که تیمش را به قهرمانی رسانده در خصوص اتفاقات جدال جنجالی در تبریز به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا، اسطوره شماره هفت سرخپوشان که حامی بزرگی برای مرد کروات طی دو فصل اخیر بوده با ابراز خوشنودی از کسب عنوان قهرمانی گفت: از همان اول گفته بودم این تیم چهار هفته زودتر قهرمان می‌شود که یک مسابقه تاخیر داشت. این قهرمانی خیلی چسبید و دل مردم بعد از چندین سال شاد شد. اینکه تیم سه هفته زودتر به این مقام رسید، بازیکنان از نظر روحی بهتر شدند و ان‌شاالله در دیدار با الهلال نتیجه خوبی بگیرند. وی یادآور شد: سه، چهار بازی از پرسپولیس امسال دیدم و گفتم این تیم قهرمان می‌شود که همینطور هم شد.

وی درخصوص خبر تمدید قرارداد پنج ساله برانکو با پرسپولیس عنوان کرد: ایشان تیم را قهرمان کرده و مگر کسی می‌تواند چیزی بگوید. هر چند سال که باشگاه دلش بخواهد قرارداد او را تمدید می‌کند.

یشکسوت پرسپولیس درمورد اختلافات دوباره بین علی دایی و علی کریمی گفت: آن دو نفر(علی دایی و علی کریمی) هم رفیق هستند. ناراحت نشوید ولی شما رسانه‌ها هم به این مسائل دامن می‌زنید که بدتر می‌شود. بالاخره آنها هم یک جا یکدیگر را می‌بینند و روی هم را می‌بوسند. نیاز نیست کسی وساطت کند. هر دو بازیکن بزرگ این مملکت و جزو شاگردان خوب من بودند. اگر کسی به این اختلافات دامن نزند، ان‌شاالله این مسائل حل می‌شود.

پروین در خصوص حضورش در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: 100 درصد در آن شرکت می‌کنم اما به نظرم اگر جشن قهرمانی را در بازی با ذوب‌آهن بگذارند، خیلی بهتر است. ما در خدمت تیم آن بالا نشستیم و همراه تیم جشن قهرمانی می‌گیریم.

در حالی که در جدال ماشین سازی و پرسپولیس عده‌ای از هواداران تبریزی به پروین فحاشی کرده و علیه او شعار دادند، او اینطور در اینباره واکنش نشان داد و گفت: اشکالی ندارد. انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است و اهمیتی ندارد. سنگ زدن به آقای خوردبین هم عیبی ندارد. وقتی تیم می‌برد هر کاری خواستند، انجام دهند. مهم این است که پرسپولیس قهرمان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز