خبرگزاری کار ایران

بعضی‌ها می‌گویند حنیف تبانی کرد، من می‌گویم نه

روشن: افتخاری نمی‌تواند بازیکنان استقلال را حفظ کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۶۱

حسن روشن اعتقاد دارد اشتباهات حنیف عمران زاده در بازی برابر استقلال عمدی نبوده است و او مرتکب تبانی نشده است.

حسن روشن پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برد این تیم برابر صبا اظهار کرد: بازی استقلال را ندیدم اما همین که این تیم برنده بازی شده و به رده دوم جدول برگشته خوب است.

روشن در خصوص اشتباهات عمران زاده در این بازی خاطر نشان کرد: من که بازی را ندیدم اما یکسری در اینباره با من صحبت کردند. بعضی‌ها می‌گفتند حنیف از عمد این اشتباهات را گفته و بعضی‌ها هم می گفتند عمدی در کار نبوده است. با توجه به این که بازیکنان ایرانی تعصب دارند من هم فکر می‌کنم عمران زاده از عمد این کار را نکرده است. اگر هشتاد درصد آن آدم‌ها هم بگویند او از قصد این کار را کرده من باز هم می‌گویم عمران زاده تبانی نکرده است.

 

وی در رابطه با قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: خیلی وقت بود که قهرمانی پرسپولیس مشخص شده بود و من پیش بینی قهرمانی این تیم را کرده بودم. به هر حال آن‌ها تیم خوبی بودند و مشخص بود که قهرمان می‌شوند. هر چند که استقلال هم تیم خیلی خوبی بود اما دیر به خود آمد با این حال استقلال نایب قهرمان هم که شود خوب است و می تواند برای فصل آینده روی قهرمانی حساب باز کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص این که این باشگاه می تواند در نقل و انتقالات موفق عمل کند تصریح کرد: الان اولویت برای استقلال باید حفظ نفرات باشد که با توجه به شناختی که از افتخاری و هیئت مدیره استقلال دارم این افراد نمی‌توانند در نقل و انتقالات خوب عمل کنند. افتخاری مدیری نیست که بتواند ستاره‌های استقلال را حفظ کرده و بازیکنان خوبی را به این تیم بیاورد مگر این که با پایان فصل مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال تغییر کنند تا این تیم بتواند برای فصل بعد خوب بسته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز