خبرگزاری کار ایران

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۷۲

هافبک تیم فوتبال استقلال در 3 فصل حضور خود در لباس این تیم گل‌های حساسی برای تیمش به ثمر رسانده و امتیازات با ارزشی برای آبی‌پوشان گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید ابراهیمی، هافبک تیم فوتبال استقلال با 2 گلی که در دیدار تیمش مقابل صبای قم از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رساند زمینه ساز کسب 3 امتیاز مهم برای تیمش و بازپس گیری رتبه دوم جدول از تراکتورسازی شد. هافبک دفاعی آبی‌پوشان پیش از این و در طول 3 فصل حضورش در استقلال بارها با گل‌های مهمی که برای تیمش به ثمر رسانده است یکی از مهره‌های تاثیر گذار آبی‌پوشان بوده است.

لیگ چهاردهم:

ابراهیمی پس از پایان قراردادش با سپاهان برای تمدید با این تیم به توافق نرسید و با درخواست امیر قلعه‌نویی به تهران آمد تا آبی‌پوش شود. ابراهیمی در این فصل جانشین جواد نکونام در استقلال شد و حضورش در جمع بازیکنان این تیم با بازی‌های خوب او همراه بود و باعث شد تبدیل به یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های استقلال در 3 فصل اخیر تبدیل شود.

 

هفته چهارم: ایستگاهی تماشایی و گل 3 امتیازی در وقت اضافه

اولین گل ابراهیمی برای استقلال در هفته چهارم مقابل سایپا به ثمر رسید. استقلال فصل را خوب شروع کرده بود بازی دشواری مقابل سایپا داشت و تا دقایق پایانی هم موفق به کسب 3 امتیاز نشده بود. ابراهیمی در این دیدار در حالی که تیمش با نتیجه 2 بر 1 عقب بود در دقیقه 64 با گلزنی برای تیمش از روی یک ضربه ایستگاهی تماشایی کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 91 بازی با زدن گل دوم خود و سوم تیمش زمینه ساز پیروزی و کسب 3 امتیاز شد.

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

هفته ششم: شروع عصر پنالتی‌ها

در دیدار هفته ششم استقلال مقابل گسترش فولاد که با برتری 3 بر صفر آبی‌پوشان تهرانی همراه بود، امید ابراهیمی در دقیقه 45 دومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این آغاز پنالتی‌زنی ابراهیمی برای استقلال بود و تا امروز پنالتی‌زن اول این تیم بوده است.

 

هفته یازدهم: گلزنی مقابل ملوان

امید ابراهیمی در بازی هفته یازدهم مقابل ملوان بار دیگر برای تیمش پشت ضربه پنالتی ایستاد و با گلزنی از این طریق در دقیقه 33 بازی اولین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. استقلال این بازی را در نهایت با نتیجه 3-1 با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

 

هفته هفدهم: نقش پررنگ در جشنواره گل استقلالی‌ها

استقلال تهران در مصاف با همنام خوزستانی خود در هفته هفدهم یکی از زیبا‌ترین و پرگل‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر را رقم زد. دیداری که البته برنده نداشت و در نهایت با نتیجه تساوی عجیب 4-4 به پایان رسید. ابراهیمی در این دیدار در دقیقه 30 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 51 با گلزنی از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

هفته هجدهم: انتقام در دقیقه 92

استقلال در این هفته در دیداری حساس به مصاف سپاهان رفته بود و ابراهیمی که به دلیل جدایی از سپاهان انگیزه زیادی برای بازی مقابل این تیم داشت در دقایق پایانی انتقام سختی از این تیم گرفت. استقلال با گل دقیقه 92 ابراهیمی در این دیدار 2-1 به پیروزی رسید.

 

هفته بیست و پنجم: مانع از شکست در اصفهان

در دیگر تقابل شاگردان قلعه‌نویی با نمایندگان اصفهان در این شهر، استقلال به مصاف ذوب آهن رفت و با گلزنی در دقیقه 63 از روی نقطه پنالتی تیمش را یک بر صفر پیش انداخت ولی میزبان در دقیقه 75 کار را به تساوی کشاند.

 

هفته بیست و نهم: با یک گل بهار نمی‌شود

استقلال که شرایط خوبی در جدول نداشت و یکی از ضعیف‌ترین نتایج خود درلیگ برتر را تجربه می‌کرد، در ایستگاه یکی مانده به پایانی لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی رفت و با نتیجه سنگین 4-1 شکست خورد. ابراهیمی تک گل استقلال را در این دیدار در دقیقه 30 به ثمر رساند.

*ابراهیمی فصل چهاردهم را با 9 گل زده برای آبی‌پوشان به پایان رساند.

 

لیگ پانزدهم:

هفته دوم: استقبال از پدر معنوی به سبک امید

استقلال در فصل پانزدهم کار خود را با مظلومی آغاز کرده بود و در هفته دوم رقابت‌ها در دیداری حساس به مصاف ملوانی رفت که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت خود می‌دید. ابراهیمی در این دیدار ستاره استقلال بود و با زدن هر دو گل استقلال در دقایق 29 و  38 یک تنه برد 2-0 آبی‌پوشان را رقم زد. نتیجه‌ای که زمینه ساز خروج زود هنگام قلعه‌نویی از انزلی شد. ابراهیمی که به دلیل کار کردن زیر نظر قلعه نویی در سپاهان و استقلال به پسر قلعه‌نویی شهره بود به نوعی در این بازی اینگونه از او استقبال کرد.

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

هفته پنجم: پنالتی 3 امتیازی

استقلال در این هفته به مصاف نفت تهران رفته بود که موفق شد با گل دقیقه 56 ابراهیمی از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

 

هفته هفتم: تساوی به زور پنالتی

استقلال در هفتمین هفته رقابت‌ها به دیدار راه آهن رفت و در یک بازی دشوار با 2 گل ابراهیمی از روی نقطه پنالتی در دقایق 36 و 45 توانست از شکست فرار کند و با تساوی 3-3 از زمین خارج شود.

 

هفته بیست و ششم:  پنالتی بی اثر در روز چهارتایی شدن در دربی

استقلال در یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخ خود در دربی تهران، با نتیجه 4-2 مغلوب پرسپولیس شد تا از آن پس بر سر نماد عدد 4 میان هواداران دو تیم اختلاف ایجاد شود. امید ابراهیمی در دقیق 89 دومین گل استقلال را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه کرد و تا اینجا تنها گلش در دربی بوده است.

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

هفته بیست و هفتم: فولاد قربانی عقده‌گشایی پس از دربی

استقلال در هفته بعد از دربی قصد داشت شکست سنگین خود را جبران کند و در همین راه با 3 گل فولاد را در اهواز مغلوب کرد. گل امید ابراهیمی در دقیقه 8 زمینه سار این پیروزی پرگل بود.

 

هفته بیست و هشتم:  بازگشت به کورس

استقلال در دیدار مقابل سایپا با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید تا همچنان در کورس قهرمانی باشد. امید ابراهیمی در دقیفه 52 از روی نقطه پنالتی اولین گل بازی را به ثمر رساند تا در سومین بای پیاپی خود گلزنی کرده باشد.

 

هفته سی‌ام: مانع از شکست

در ایستگاه پایانی لیگ برتر ابراهیمی موفق شد در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند و مانع از شکست تیمش شود. این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

ابراهیمی در فصل پانزدهم با 10 گل زده بهترین عملکرد خودش را تا کنون برای استقلال به ثبت رساند.

 

لیگ شانزدهم:

هفته هفتم: شروع با پنالتی

استقلال که کار خودش را با منصوریان آغاز کرده بود، در هفتمین دیدار خود و در دیداری دشوار مقابل ذوب آهن با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید که گل اولش را ابراهیمی در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

هفته شانزدهم: تک گل 3 امتیازی

استقلال با نتیجه 1 بر صفر مقابل نفت به پیروزی رسید و تک گل این تیم را ابراهیمی در دقیقه 60 به ثمر رساند.

 

هفته نوزدهم: شروع یک دیدار پرگل

استقلال در نوزدهمین دیدار خود در مصاف با پیکان دیدار دشواری را پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه 3-2 در این بازی پرگل به پیروزی برسد. اولین گل این دیدار را ابراهیمی در دقیقه 14 به ثمر رساند.

 

هفته بیست و سوم: فرار از شکست با پنالتی

استقلال در دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد با پنالتی امید ابراهیمی در دقیقه 65 از شکست گریخت و به تساوی 1-1 رسید.

 

هفته بیست و ششم:  یک بار دیگر مانع از شکست

استقلال با گل دقیقه 74 نقی زاده فاصله زیادی با شکست مقابل گسترش فولاد نداشت ولی ابراهیمی در دقیقه 80 گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

هفته بیست و هفتم:  درخشش مقابل اسنقلالی‌های سابق

ابراهیمی در دیدار مقابل صبا در هفته بیست و هفتم یک بار دیگر ناجی تیمش شد. او ابتدا با گل دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت و با گل تساوی دقیقه 25 کیوان امرایی، در دقیقه 87 گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا 3 امتیاز به حساب استقلال ریخته شود.

مروری بر کارنامه گلزن‌ترین هافبک‌دفاعی لیگ‌برتر در استقلال؛ «امید»وار

 

* ابراهیمی تا این لحظه که 27 هفته از رقابت‌های لیگ شانزدهم را پشت سر می‌گذاریم 7 گل برای استقلال به ثمر رسانده که نسبت به 2 فصل گذشته عملکرد ضعیف‌تری محسوب می‌شود. باید دید این بازیکن در 3 دیدار پایانی لیگ چه خواهد کرد.

این بازیکن تا اینجای کار در فصل جاری 14 امتیاز برای تیمش گرفته است و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز