خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: منچستر سیتی هنوز با کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۷۷

منچستر سیتی که در بازی مقابل موناکو در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و حذف شد،گواردیلا معتقد است که منچستر سیتی از کسب عنوان قهرمانی به دور است.

به گزارش ایلنا به نقل از "اسکواکا" ، 8 بازی و دریافت 16 گل؛ اتفاقی که پپ گواردیولا وادار به واکنش در خصوص کمرنگ شدن شانس این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده خواهد شد. 

منچسترسیتی که اینبار به همراه پپ به دنبال اولین جام در جمع برترین‌های اروپا در لیگ قهرمانان بود، در مرحله یک چهارم نهایی توسط موناکو حذف شد.

اما چه اتفاقی باعث به وجود آمدن این مساله برای آنها شده کاملا روشن است. دریافت 16 گل در 8 بازی که 6گل آن در دیدار برابر موناکو رقم خورد.

گواردیولا در مصاحبه با دیلی اکسپرس گفت: ما دور از قهرمانی هستیم، نه از نظر کیفیت، بلکه از نظر اینکه چگونه بازی می‌کنیم. ما این شرایط را در مقابل موناکو داشتیم و دیدیم که آن ها در مقابل دورتموند چگونه ظاهر شدند. ما توانستیم 6 گل در دو بازی برابر آنها به ثمر برسانیم اما با این حال از رقابت‌های اروپا حذف شدیم. برای موفقیت شما نیاز به تجربه دارید. ما این تجربه را اکنون داریم و آن به ما در فصل آینده کمک خواهد کرد. لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. باور کنید ، 7 سال در یک مسیر بودن، این مسیر با حذف منچستر سیتی برایم به پایان نمی‌رسد.

گواردیولا دو بار توانسته با بارسلونا قهرمان لیگ اروپا شود ولی با بایرن مونیخ و منچستر سیتی نتوانست به این عنوان برسد.

حالا سیتی زن ها روی این تمرکز دارند که فصل آینده به مسابقات قهرمانی لیگ اروپا برسند. آن ها در جدول لیگ برتر انگلیس سوم هستند. بنابراین این احتمال وجود دارد که تیم گواردیولا بتواند هفته آینده با برتری مقابل آرسنال شانس کسب جام در این فصل را با حضور در فینال FA CUP برای این باشگاه حفظ کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز