خبرگزاری کار ایران

پور موسوی: وعده تغییر اوضاع هم نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۳۸۹

سرمربی استقلال خوزستان که به همراه تیمش در اعتصاب به سر می‌برد می‌گوید از سوی مسوولان باشگاه هیچ وعده‌ای برای بهبود اوضاع مالی نداشتیم.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط نامساعد مالی این باشگاه اظهار کرد:‌ زمانی که داخل قطر بودیم با مسوولان باشگاه درخصوص قصدشان برای تیم داری صحبت کردیم اما هنوز هم کمکی با ما نشده است. در حال حاضر تکلیف تیم مشخص نیست و بازیکنان از وعده‌ها خسته شده‌اند.

وی افزود: استاندار و شورای شهر اهواز به استقلال خوزستان 2 میلیارد و500  میلیون تومان کمک کردند اما مسوولان ریالی به تیم تزریق نکرده‌اند. بازیکنان تیم تا پول نگیرند دیگر بازی نخواهند کرد. اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند، مطمئنا بازی با فولاد را شرکت نخواهیم کرد و همه برسر این حرف هستیم. هیچ کس حتی به ما وعده‌ای در جهت رفع مشکل نداده که بعد از دربی اهواز پولی دریافت خواهیم کرد.

پور موسوی در ادامه عنوان کرد: تیم ما اصلا تمرینی نکرده است و تیم ما در وضعیت بدی به سر می‌برد. بازیکنان بر تصمیم خود مبنی بر بازی نکردن مقابل فولاد مصر هستند.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اوضاع تیم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: ما پول مربی برزیلی تیم را در اردو قطر از جیب خودمان دادیم. دربازی با لخویا اصلا آرامش و تمرکز نداشتیم ومشکلات مالی به تیم و بازیکنان بسیار فشار آورده بود. پول بازگشت از قطر راهم نداشتیم و اگر به همین نحو باشد نمی‌دانیم جواب مردم را چگونه بدهیم. مردم اهواز از ما شماره حساب خواستند تا به تیم کمک کنند. امیدوارم که مشکلات تیم حل شود، در غیر این صورت برابر فولاد به میدان نخواهیم رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز