خبرگزاری کار ایران

با برد به استقبال جشن می‌رویم؛

تیر آخر برانکو به رامین رضاییان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۷۶۹

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تاکید کرد دلیلی برای حضور رامین رضاییان در جشن قهرمانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ‌پوشان در نشست خبری پیش از بازی این تیم اظهار کرد: یک بار دیگر تسلیت مى گویم درگذشت سانحه سیل اخیر و این فقدان را نمى شود  جبران کرد. از تمام رسانه ها تشکر مى کنم بابت همراهى آنها در طول فصل. روزهایى که راضى بودید و برخى اوقات نبودید و این طبیعى است.

وی افزود: این بازى خاص است. یک افتخار است که اولین بار در زمین خودمان به عنوان قهرمان بازى مى کنیم. در چنین حال و هوایى خطر بزرگى وجود دارد که بازى همیشگى را انجام ندهیم. اما به بازیکنانم اعتماد دارم و آن‌ها این ایمان را به من مى‌دهند که بعنوان قهرمان این مراسم را با برد جشن بگیریم.

برانکو در رابطه با تیم پدیده خاطر نشان کرد: به حریف احترام مى‌گذاریم. آن‌ها نتایج خوبى کسب کرده‌اند. ما باید بعد از بازى بلافاصله راهى عمان شویم و امیدواریم در استادیوم پر جشن بزرگى ترتیب دهیم و قدردانى کنیم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان پرسپولیس تصریح کرد: از بازیکنانم محسن مسلمان محروم است و البته فرشاد در تلاش براى حضور در ترکیب است و مشکلى نخواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس بااشاره به حاشیه به وجود آمده در شب گذشته بین شاگردانش تاکید کرد: همیشه یک مرزى در شوخى باید وجود داشته باشد. هرکس به روش خودش به آن نگاه مى کند. بازیکنانم قصد و غرضى نداشتند و البته در این خصوص با آنها صحبت خواهم کرد.

وی عنوان کرد: در خصوص بازیکنان فصل بعد آنالیز را به بعد از بازى با الهلال موکول خواهیم کرد. طبیعى است که در برخى پست‌ها نیاز به تقویت داریم و بعد از بازگشت در این خصوص حرف خواهیم زد. درباره کادرفنى هیچ تصمیم جدیدى نداریم و آن‌ها در طول فصل عملکرد خوبى داشتند و هیچ تغییرى نخواهیم داشت و جا دارد اینجا از آن‌ها تشکر کنم.

برانکو در رابطه با انگیزه بازیکنان پرسپولیس گفت: بى‌انگیزگى همیشه مى‌تواند خطرناک باشد. این نیست که بازیکنانم کوتاه بیایند. بازیکنانم برابر ماشین سازى با توجه به جدال با الریان خالى شده بودند اما ما مى خواهیم قاطعیت را همچنان حفظ کنیم و خوب به پایان برسانیم.

وی در واکنش به دعوت از علی کریمی خاطر نشان کرد: دعوت از على کریمى؟ من از ایشان تشکر مى‌کنم که همیشه حامى بزرگ ما بودند و به بازیکنان دلگرمى مى دادند. همچنین آقایان میناوند و بزیک و دیگران. این براى ما بهترین اتفاق بود.

سرمربی کروات سرخ‌پوشان درباره محرومان بازی برابر الهلال بیان کرد: سروش رفیعى و سیدجلال قادر به همراهى ما در بازى برابر الهلال نیستند و من مربى هستم و نمى‌دانم کدام بازیکن ممنوع الخروج است. من پلیس نیستم و پدرم پلیس بوده است.

وی در خصوص نگاه به آینده و صعود در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تفاوت لیست با توجه به صعود و یا عدم صعود؟ ما بعد از بازى الهلال به طور جدى درباره آینده دقت خواهیم کرد و این بازى تاثیرى نخواهد داشت. ما تمرکزمان روى بازى‌هاى آینده است و تلاش خواهیم کرد بهترین‌ها را زیر نظر بگیریم.

برانکو در واکنش به عدم بازی دادن به رضا کرملاچعب تشریح کرد: شما تاکنون بازى رضا کرملاچعب را دیده اید؟ در پرسپولیس او دیدید؟ سه دقیقه مقابل نفت بازى کرد. اما من هر روز او را در تمرین نگاه مى کنم. هم او هم طارمى هم طاهرخانى و البته سیدجلال حسینى. همه دوست دارند بازى کنند اما اولین معیار تمرین است.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید 5 ساله قراردادش با تیم عنوان کرد: در مورد تمدید قرارداد ٥ ساله ما یک سال پیش برنامه‌هاى کوتاه مدت و میان مدت را تدوین کردیم. بستگى دارد برنامه‌هاى طولانى مدت به چه شکل پیش برود و برنامه‌ها را کادرفنى و مدیران چطور مى‌خواهند جلو ببرند. من یک سال دیگر قرارداد دارم و در این مدت فرصت داریم در خصوص آینده صحبت کنیم. پیشنهاد همیشه هست. اما خب باید دید اهداف چیست و تفکرات به کدام سمت است. در فوتبال روزانه همه چیز ممکن است تغییر کند!

وی در رابطه با شرایط تیم ملی تصریح کرد: من فکر می‌کنم در باشگاه از مدیریت، کادرفنى و همه آرزوى بهترین نتایج را براى تیم ملى داریم. از تیم حمایت مى‌کنیم و خواهیم کرد. امیدواریم تیم ملى نتایج خوبى کسب کند. ببینید هلندبا چه  شوکى مواجه شده و آرژانتین اکنون آویزون است و خیلى مهم است که به جام جهانى راه یابد. خوشحالیم که بازیکنان  زیادى در تیم ملى داریم و امیدوارم افزایش یابد. تیم ملى خوبى داریم و بین سه تیم برتر آسیاست و همه انتظار نتایج خوب داریم و اینکه چطور به مرحله بعدى راه یابد باید از آقاى کى روش پرسید.

برانکو تاکید کرد: هیچ مشکلى نیست که دوستان و پیشکسوتان و مربیانى که بخشى از خانواده این تیم هستند باید بیایند. مطمئنا آنها شاد مى‌شوند. مثل آقاى مهدوى کیا، هاشمیان و گل محمدى و ... .

وی افزود: آقاى استانکو اولین کرواتى بود که به اینجا آمد و مکتب فوتبال کرواسى را اینجا آغاز کرد. از همان مقطع عشق کرواسى را به ایران افزایش دادند و اگر دقت کنید موفق‌ترین‌ها بودند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با کاپیتان سابق این تیم اظهار کرد: هادى کاپیتان ابدى ماست. در خصوص مراسم برنامه ریزى با باشگاه است. افتخار بزرگى است که خدمات بزرگى براى ما کرد و حیف شد که پارسال قهرمان نشدیم.

برانکو افزود: سروش و سید فیکس بازى خواهند کرد چون برابر الهلال غایب هستند. اگر وقت بیشترى براى ریکاورى داشتیم بهتر است اما این لیگ قهرمان است و انتظار داریم بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر اسامی اعلام شده بازیکنان برای فصل آینده گفت: اسامى که اعلام شده؟ من بعد از الهلال نیازها را بررسى می‌کنم. این‌ها حدسیات جالب رسانه‌هاست و مثل همه جاى دنیاست. فعلا با کسى صحبت نکردیم و کسى را در لیست نگذاشتیم. باید اول دید بازیکنان فعلى چه مى‌شوند.

برانکو در واکنش به تاثیرگزارى رامین رضاییان و حضورش در جشن قهرمانى تاکید کرد: من نمى فهمم چرا اینقدر به رامین مى پردازید؛ او ٥ بازى براى ما بازى کرد و شاید بیشتر. او کمتر از ٢ سال بازى نکرد. چرا از دیگران نمى پرسید؟ او دیگر عضو ما نیست! چرا از امید و احمد نوراللهى نمى پرسید؟ چرا از گولچ نمى پرسید؟ او دیگر عضو ما نیست!

وی درباره شرایط تیمش تصریح کرد: امسال بعد از فصل قبل شرایط خوبى داشتیم و البته فشار بیشترى داشتیم. همیشه خواسته‌ها افزایش خواهد داشت. همه ما مى‌دانیم. پارسال ٢ بر صفر بردیم و امسال بیشتر از این انتظار دارند.

سرمربی کروات پرسپولیس بااشاره به مشکل پیش آمده در خصوص عالیشاه و نوراللهی عنوان کرد: امید و نوراللهى رفتند خدمت مقدس سربازى را انجام دهند. نسبت به کشور وظیفه را انجام دهند. اینکه مى‌توانستند دیرتر بروند هر کس نظر خودش را دارد و دست ما نیست. این نظر من است و آن‌ها رفتند مقدس‌ترین وظیفه نسبت به وطن انجام دهند.

وی دوباره تاکید کرد: عرض کردم که اولویت اول ما حفظ بازیکنان است و طبیعى است که  با این قهرمانى قاطعانه بازیکنان خواهان زیادى خواهند داشت. در خصوص انصارى خیلى حرف و سخن بود. طارمى و رضاییان رفتند و برگشتند و باز هم پیشنهاد هست. از من هم در خصوص بازیکنان مى‌پرسند و همه را ارجاع مى‌دهم به باشگاه و افتخار مى‌کنم که آن‌ها خواهان دارند.

برانکو افزود: اینجا چند اسم براى بازیکنان فصل آینده به میان آورده شد. این طبیعى است و ما همانطور که سروش و سامان را آوردیم و باز هم به نیازها نگاه خواهیم کرد.

وی در رابطه با باخت در دربی گفت: من مى‌دانم که دربى چقد اهمیت دارد و همه زندگى میکنیم براى این بازى. این بازی هم طراز لیگ قهرمان است.  شما مى‌دانید دو سال پیش چه تیمى برنده شد و چه کسى گل زد؟ قهرمانى لیگ هم خاطره انگیز است.

سرمربی سرخ پوشان در پایان در اشاره به صحبت‌هاى عضو هیات مدیره که خواهان تقویت کادرفنى بعد از قهرمانى شده بود، تصریح کرد: اگر خوب متوجه شده باشم شاید آقاى کاشانى گفته باشند سرمربى را تغییر دهیم؟ هر کس مى تواند اظهارنظر کند و شاید به دنبال تقویت باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز