خبرگزاری کار ایران

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان؛

۵ تکواندوکار ایران فردابه میدان می روند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۱۳

نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا در قزاقستان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیا از ساعت 14:30 (به وقت تهران) در «آتی‌راو» قزاقستان با رقابت‌های اوزان 45- و 48- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 42-، 44- و 63- کیلوگرم در گروه دختران آغاز و پس از 3 روز به پایان می‌رسد.

در روز نخست این رقابت‌ها مبینا نژاد کته سری در وزن 42- کیلوگرم که طلای قهرمانی جهان 2016 را در کارنامه خود دارد به مصاف «بائونتیتا کومساوات» از تایلند می‌رود که در صورت پیروزی و پس از آن به مصاف برنده دو دیدار فیلیپین و چین تایپه خواهد رفت. مهلا مومن‌زاده دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا در وزن 44- کیلوگرم در اولین مبارزه خود با «بیوری آن» تکواندوکار کره‌جنوبی مبارزه می‌کند. در آخرین مبارزه گروه دختران در روز نخست زهرا شجاعی در وزن 63- کیلوگرم که در کارنامه خود دو مدال نقره قهرمانی جهان و آسیا را دارد رو در روی «فروزا سادیکوا» قرار می‌گیرد.

درگروه پسران نیز امیر ولی پور تکواندوکار وزن 45- کیلوگرم کشورمان (دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی جهان و آسیا) در مبارزه نخست خود می‌بایست «یانی گیووآنی» تکواندوکار کشور لبنان را از پیش رو بردارد و پس از آن رو در روی برنده دیدار دو تیم کره‌جنوبی و ویتنام قرار بگیرد. حمیدرضا صدری نیز در وزن 48- کیلوگرم در گام نخست می‌بایست «بوتائو میرزابیک» نماینده تاجیکستان را از پیش رو بردارد و پس از آن با برنده پیکار دو فیلیپین و لبنان مبارزه کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز