خبرگزاری کار ایران

رضا مهاجری در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

مقابل پرسپولیس نباید بازنده باشیم/ غرور ما تراکتور را پیروز کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۹۴

سرمربی پدیده مشهد که در خانه بازی را به تراکتور سازی واگذار کرد دلیل این شکست را غرور از پیروزی‌های گذشته می‌داند.

رضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد در خصوص دیدار این تیم برابر تراکتور سازی که به جای رکورد با شکست مواجه شد و بازی امروز خود برابر پرسپولیس با خبرنگار ورزشی ایلنا به گفت‌و‌گو پرداخت که در ادامه می خوانید:

 

مقابل تراکتور می‌خواستید با یک برد دیگر رکورد بزنید اما نه تنها نبردید بلکه در بازی خانگی‌تان هم شکست خوردید...

رکورد بحثی بود برای ایجاد انگیزه در تیم اما بازی با تراکتور واقعا بازی خاصی بود. این بازی گذشت و باید از الان به پرسپولیس فکر کنیم ولی به جرات می‌گویم که می‌توانستیم بازنده نباشیم. متاسفانه شرایط تراکتور و جو رسانه‌ای که برای این تیم به وجود آمده بود، همچنین غرور بچه‌ها و... همه دست به دست هم داد تا نتیجه لازم را نگیریم. وقتی جلوی تیمی مثل تراکتور دقیقه 7، 8 بازی گل می‌خوریم باید هم مواظب باشیم که گل‌های دیگری نخوریم و هم به دنبال زدن گل باشیم چون تراکتور بعد از زدن گل، برنامه‌اش را روی ضدحملات می‌گذارد و اتفاقا خیلی خطرناک هم کار می‌کنند. ما در این مساله موفق عمل کردیم و اجازه ندادیم ضدحملات گل شود اما در بحث گل زدن ناکام بودیم. در واقع موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. در کل فکر می‌کنم شرایط تیم ما در بازی با تراکتور، به نسبت بازی‌های قبلی که بردیم بهتر بود اما متاسفانه در روزی که 10، 12 هزار تماشاگر برای تشویق تیم ما به ورزشگاه آمده بودند، ناکام بودیم. خیلی دوست داشتیم به خاطر هواداران پیروز شویم اما بدشانس بودیم تا این مساله حسرت بزرگی در دل ما بگذارد هرچند که نوع بازی‌مان طوری بود که همه آنها در پایان بازی به تشویق تیم‌مان پرداختند که جای تشکر دارد.

در این بازی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتید که گل نشدند. مثلا فرصتی که نصیب ناصحی و هارویان شد اما گل نکردند. برای حل این مشکل راهکاری در نظر گرفته‌اید؟

متاسفانه خیلی موقعیت از دست دادیم اما دیگر گذشت. الان فقط به 3 بازی پیش رو نگاه می‌کنیم تا اینکه آماده فصل بعد شویم.

ظاهرا در پدیده ماندگار هستید.

باید صحبت کنیم تا ببینیم شرایط به چه صورت خواهد بود. نظر باشگاه ماندن است اما باید شرایط را بررسی کنیم.

پس صحبت‌های جدی و رسمی انجام شده.

آقای کریمویی مدیرعامل باشگاه با من صحبت داشتند و علاقه‌مند هستند که کار کنیم و ادامه دهیم اما باید نقطه نظرات دو طرف را به صورت جزء به جزء بررسی کنیم. اگر قرار بر ماندن باشد باید شرایط متفاوت باشد. ما دیگر به بودن جزو 8 تیم بالای جدول قانع نیستیم. باید شرایط به سمتی برود که جایگاه بهتری بخواهیم.

پدیده که ظاهرا مشکل مالی ندارد...

مشکل مالی حاد نداریم اما بالاخره بچه‌ها از فصل قبل 50 درصد طلب دارند و این فصل هم تا الان 50 درصد گرفته‌اند. البته قرار است تا 20 روز آینده مشکلات مالی حل شود.

یعنی اگر حل نشود امکان ماندن‌تان در پدیده کم است؟

اگر بنا باشد بمانیم باید شرایط را طوری مهیا کنیم که تیمی قوی‌تر و آماده‌تر و البته با امکانات سخت‌افزاری بهتر به مسابقات بفرستیم. برنامه‌ریزی برای اینکه جزو 8 تیم بالای جدول باشیم تفکر خوبی نیست و به گونه‌ای در جا زدن است. ما به حداقل‌ها و متوسط‌ها نباید قانع باشیم و باید برای خوب شدن بجنگیم نه بهتر شدن.

این هفته مقابل پرسپولیس بازی سختی دارید. باتوجه به اینکه پرسپولیس هفته گذشته قهرمانی‌اش را مسجل کرده، این بازی را چطور می‌بینید؟

قبل از هر چیز می‌خواهم قهرمانی پرسپولیس را به این تیم و هوادارانش تبریک بگویم. با قهرمانی که پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی به دست آورده، الان نگاه آنها به آسیا است. به خاطر همین هم ما موافقت کردیم که بازی این تیم با ما یک روز زودتر برگزار شود چون به هر حال پرسپولیس نماینده ایران است که می‌خواهد از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کند. به خاطر همین هم سعی کردیم به گونه‌ای به این تیم برای موفقیت در آسیا کمک کنیم اما بازی با پرسپولیس برای ما یک فرصت است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم و نشان دهیم که پیروزی‌های پیاپی ما بی‌دلیل نبوده و همچنان می‌توانیم بردهای مهمی به دست بیاوریم.

گفته می‌شود پرسپولیس برای این بازی قصد دارد به بازیکنان اصلی‌اش استراحت دهد و با بازیکنان جوان به میدان بیاید. این مساله را چطور می‌بینید؟

من امیدوارم پرسپولیس با نفرات اصلی‌اش و با تمام قدرت جلوی ما قرار بگیرد. اگر بازیکنان جوان به میدان بیایند کار برای ما سخت‌تر خواهد شد چون این بازیکنان سرشار از انگیزه و تشنه بازی هستند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند که همین مساله کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. پس امیدواریم پرسپولیس با نفرات اصلی‌اش مقابل ما قرار بگیرد.

نتیجه این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

پیشگو نیستم و نمی‌توانم بازی را پیش‌بینی کنم اما تمام سعی‌مان این است که با کسب امتیاز خوب زمین را ترک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز