خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان تمرین کرد؛

تقابل سرخ‌آبی‌های اهواز قوت گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۰۷۳

پس از سه روز سکوت و اعتصاب شاگردان پورموسوی برای بازی برابر فولاد آمادخ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مشکلات مالی و بدهکاری‌های بانک ملی که خود را حامی استقلال خوزستان می‌داند، باعث شد تا این تیم اهوازی این هفته را دراعتصاب بگذراند و تا امروز را بدون تمرین برای بازی حساس شهرآورد اهواز بگذراند. 

اما و اگر‌های فراوانی برای شرکت کردن و یا عدم شرکت این تیم در بازی مقابل فولاد خوزستان وجود داشت. 

سرمربی و بازیکنان این تیم که متفق القول بر روی نرفتن به زمین در دیدار برابر فولاد پافشاری می‌کردند، در مصاحبه‌های مختلفی اعتراض خود را در این سه روز بارها و بارها اعلام کردند. 

اما امروز خبرها تغییر کرد. بازیکنان استقلال خوزستان دیروز عصر سه شنبه 29 فروردین حدود ساعت 18 اولین تمرین خود را برای رویارویی با فولاد آغاز کرد. 

به نظر می‌رسد صحبت‌های استاندار خوزستان باعث دلگرمی بازیکنان تیم شده باشد و آنها را برای حضور موفق دلگرم کرده است.

بهمن روشنایی سرپرست با تجربه استقلال خوزستان نیز در جمع بازیکنان حاضر شد و با صحبت آنها را به آرامش فراخواند تا برای دیدار با فولاد و سپس الفتح از نظر روحی آماده شوند.

این در حالی که سرمربی لستر سیتی ایران پیش از حضور آن‌ها در تمرینات به بازیکنان گفته بود که روی این مسئله که کسی دیگر به آن‌ها پول نمی‌دهد فکر کنند و بعد برای تمرین تصمیم بگیرند. اما با این اوصاف به نظر می‌رسد آن‌ها برای به پایان رساندن فصل به میدان خواهند آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز