خبرگزاری کار ایران

درگیرى فیزیکى مدیر پرسپولیس و طارمى در جشن قهرمانى (ویدئوى اختصاصى)

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۳۹۱

اتفاقات پایان دیدار و جشن قهرمانى پرسپولیس همچنان خبرساز و در صدر اخبار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازیکنان پرسپولیس بعد درگذشت کاپیتان ابدى خود در فصل گذشته وعده کسب جام و اهداى آن به او را داده بودند. در میان وعده هاى بازیکنان البته این قرار نیز گذاشته شد که هانى به عنوان یادگار هادى نوروزى در صورت قهرمانى سرخپوشان جام را بالاى سر خود ببرد.

فصل پانزدهم آنها در کمال بدشانسى به چیزى که استحقاقش را داشتند نرسیدند اما لیگ شانزدهم مقتدرانه قهرمان فصل لقب گرفتند.

هفته بیست و هشتم؛ جایى که آنها باید جشن قهرمانى خود را برپا مى کردند و جام را تحویل مى گرفتند. همه چیز با برد ٤ گله ى آنها مهیاى یک جشن فوق العاده بود اما تنها یک اتفاق غیرممکن شد. هانى نوروزى به عنوان یادگار کاپیتان مهیاى حضور در جشن شد و طبق وعده هایى که در دو سال اخیر شنیده بود خود را مهیاى بلند کردن جام به نیابت پدرش شد اما مسوولان یا یگان ویژه با حضور او مخالفت کردند.

مهدى طارمى که به شدت به دنبال حضور او در مراسم قهرمانى بود بعد از ناکامى در راضى کردن مسوولان و یگان ویژه ابتدا اعتراض خود را با مدیر روابط عمومى پرسپولیس در خصوص این ناهماهنگی اعلام کرد. در نهایت دامنه این اعتراضات به برخوردهاى عجیب طرفین انجامید آن هم در مراسم قهرمانى.

چه جالب نوشت هانى نوروزى: بابا امروز همه اونایى که بابا داشتند روى سن رفتند...

به راستى کدامیک از طرفین مقصر هستند؛ بازیکنان پرسپولیس که کودکان ٦ ماه تا ٤ ساله خود را روى سن بردند و هانى را نتوانستند یا مسوولان پرسپولیس که هماهنگى لازم را شکل ندادند و شاید هم مسوولان و یگان ویژه که مانع او شدند اما نتوانستند مانع صدها نفرى که بدون عنوان در جشن حضور یافتند و مدال بازیکن پرسپولیس را ربودند و به عکس سلفى گرفتن پرداختند، شوند؟

حجم ویدیو: ۸.۴۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز