خبرگزاری کار ایران

چرا باید یوونتوس را قهرمان چمپیونز لیگ دانست؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۳۱

بررسی آمار بیانکونری نشان می‌دهد که با یکی از قدرت‌های سالهای اخیر فوتبال اروپا مواجه‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته یوونتوس در دیداری نه چندان دشوار در برابر بارسلونا در نوکمپ به تساوی بدون گل رسید و با توجه به پیروزی 3-0 دیدار رفت به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.

به این ترتیب چهار تیم یوونتوس، رئال مادرید، موناکو و اتلتیکو مادرید چهار تیم پایانی این رقابتها خواهند بود.

یوونتوس در شرایطی به این دور راه یافت که بررسی عملکردش نشان می‌دهد که بسیار قوی‌تر از سال‌های گذشته است. آنها در شرایطی بارسلونا را در نومکمپ با تساوی بدون گل متوقف کردند که کمتر تیمی توان چنین کاری را دارد. بارسلونا طی دیدارهای خانگی این فصل خود در اروپا رکورد 3+ گل زده را در هر دیدار از خود به جای گذاشته بود.

با این حال، بررسی آمار یوونتوس نشان می‌دهد که آنها قوی‌ترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا هستند و شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.

بیانکونری طی 10 دیداری که در این فصل در لیگ قهرمانان انجام داده هیچ باختی نداده است. آنها 7 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده‌اند. یوونتوس طی این 10 دیدار تنها 2 گل در برابر تیم‌های لیون و سویا دریافت کرده است. آخرین گلی که شاگردان الگری در لیگ قهرمانان خورده‌اند به آذرماه سال 1395 باز می‌گردد. یووه تا کنون 17 گل در این مسابقات به ثمر رسانده تا با تفاضل گل 15+ یک آمار حیرت‌آور از خود بر جای بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز