خبرگزاری کار ایران

صبای قم-سپاهان، تکل بقا زیر پای سهمیه

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۶۱

نبرد نمایندگان قم و اصفهان جنگ بقا و کسب سهمیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال صبای قم از ساعت 17:45 امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم میزبان سپاهان خواهد بود. دیداری که از یک سو به دلیل تلاش صبای قم برای بقا در لیگ برتر و از طرفی به دلیل رقابت‌ نمایندگان اصفهانی برای کسب عنوان چهارمی لیگ و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از حساسی ویژه‌ای برای دو طرف برخوردار است.

صبایی‌ها که 3 دیدار سخت در هفته‌های اخیر داشته‌اند مقابل پدیده و استقلال شکست خورده و در دیدار با تراکتورسازی با نتیجه جالب 3-0 به پیروزی رسیده‌اند و انگیزه زیادی دارند تا یکی دیگر از تیم‌های بالانشین را شکست دهند.

از طرفی سپاهان با آمدن کرانچار تا حدودی متحول شده و گرفتن 7 امتیاز از 3 بازی اخیر گواه این موضوع است که طلایی‌پوشان اصفهانی در فرم خوبی قرار دارند و می‌توانند روز سختی برای شاگردان مرفاوی رقم بزنند.

دیدار رفت دو تیم در اصفهان با برتری قاطع 4-1 سپاهان همراه بوده است و باید دید صبایی‌ها می‌توانند در خانه این نتیجه را جبران کنند یا شکستی دیگر در انتظارشان خواهد بود.

سپاهان 39 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب‌آهن و با امتیاز مشابه در رتبه پنجم جدول قرار دارد و صبایی‌ها با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیاه‌جامگان رده پانزدهمی و با 25 امتیاز در رتبه چهاردهم جای‌ گرفته‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز