خبرگزاری کار ایران

اظهارات سرمربی ماشین سازی پس از سقوط به لیگ یک؛

داور باید بازی را مدیریت می کرد!

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۰۵

فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اصفهان به عملکرد داوری در این دیدار اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در نیمه اول به خواسته هایمان نرسیدیم. طبیعی هم هست. تیمی که مقابل ذوب آهن که در آسیا حضور دارد بازی می کند و نفراتی را دارد که چندین سال است کنار هم بازی می کنند کار سختی دارد.

وی ادامه داد: رجب زاده در کمترین فرصت توپ را گل کرد. ما توپ ها را در 18 قدم معطل کردیم. به ذوب آهن تبریک می گویم. من از بچه ها راضی ام اما از داوری گلایه مند هستم. کاری به این پنالتی و آن پنالتی ندارم. داور باید بازی را مدیریت می کرد. نه به خاطر نگرفتن پنالتی بلکه در دقیقه ۹۰ بازیکن خسته است و نمی‌دانم از کجا شنید که بی‌احترامی کرده و اخراجش کرد. او باید مدیریت می‌کرد چون اواخر فصل است و نباید کارت قرمز می‌داد.

وی درباره اینکه آیا اگر زمان به عقب بازگردد حاضر است دوباره به ماشین سازی بیاید و هدایت این تیم را برعهده بگیرد گفت:من آن زمان به خاطر رفاقت هدایت ماشین سازی را پذیرفتم. به مسئولان ماشین سازی همان ابتدا گفتم تیمی که 6 امتیاز دارد، کار بسیار سخت است و خود مسؤولان هم در جریان بودند.اگر زمان به عقب بازگردد، بعید می‌دانم بتوانم نه بگویم و احتمالا مجدد به واسطه رفاقت می‌پذیرم. در پایان آرزوی موفقیت برای تیم ذوب‌آهن در آسیا دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز