خبرگزاری کار ایران

از زمان حضور من،سپاهان بهتر و بهتر شده

کرانچار:سزاوارانه پیروز شدیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۰۹

سرمربی سپاهان می گوید تیمش سزاوارانه توانست صبا را شکست دهد.

به گزارش ایلنا،زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در نشست خبری صحبت کرد:

*سزاوار پیروزی بودیم

سزاوار این پیروزی بودیم. در نیمه نخست بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم بازی خودمان را به تیم حریف تحمیل کردیم. با توجه به اینکه چند موقعیت را از دست دادیم، آرامش روانی لازم برای زدن گل دوم را نداشتیم و همین موضوع کار ما را برای گلزنی سخت کرده بود.

*از زمان حضور من،سپاهان بهتر و بهتر شده

از عملکرد تیمم رضایت دارم. اگر چه صبا تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. صبا به دلیل جایگاهش در جدول رده‌بندی فشار زیادی را احساس می‌کرد و نتوانست بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارد.احساس غرور می‌کنم که از زمان حضورم در سپاهان تیم بهتر و بهتر شده است و از این به بعد تمام تلاش‌مان برای پیروزی در دو بازی آینده مقابل استقلال و تراکتورسازی است.

 

*با قهرمانی تراکتور،آسیایی می شویم

تاکنون در دو نوبت با مدیران سپاهان مذاکره کرده‌ام. باید هر دو طرف شرایطشان را اعلام کنند تا ببنیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد. تمام تلاش ما این است که به رده چهارم جدول برسیم و با قهرمانی تراکتورسازی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز