خبرگزاری کار ایران

بدون اشکالی برابر سایپا بازی کردیم؛

کریمی: باید برای فصل آینده با باشگاه صحبت کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۱۴

سرمربی صنعت نفت آبادان پس از پیروزی شاگردانش برابر ساپا در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا گفت: معتقدم از غفلت حریف توانستیم موفق شویم. فوتبال بدون اشکالی را به نمایش گذاشتیم و چیز تازه ای نبود. از زمانی که من آمدم، در 6 بازی گل نخوردیم. 

وی ادامه داد: شما شاید باور نکنید اما مردم با این تیم زندگی می کنند. یکسری تیم ها مثل نفت، ماشین سازی، سپیدرود و نساجی باید در لیگ برتر باشند و مردم زیاد را به خود جلب کنند. تمام جذابیت فوتبال به تماشاگرانش است. 

سرمربی نفت آبادان خاطرنشان کرد: زحماتی برای نفت کشیدند که کم نظیر است. مردم خوبی داریم اما باید با هم بنشینیم و برای فصل آینده صحبت کنیم. تیم بسیار خوبی است و طرفداران زیادی دارد. این تیم هم ماند و باید صحبت شود. تمام تمرکز ما روی بازی های بعد از عید بود که خدا را شکر نتیجه خوبی به دست آمد. 

کریمی گفت: اولین تعطیلی که بعد از حضور من در نفت بود، عید بود. این فضا و فرصت را به ما داد که توانستیم کار کنیم و از تعطیلی لیگ بهره بردیم. در کنار این از یک طرف خدا را شکر می کنم که در بین سختی بازی ها توانستیم جوانانی را معرفی کنیم. جوان هایی خوبی را معرفی کردیم. بعد از عید 5، 6 بازیکن خوب را معرفی کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز