خبرگزاری کار ایران

پورموسوی:فقط به عشق خوزستان و مردمش بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۲۱

سرمربی استقلال خوزستان می گوید علی رغم مشکلات مالی،تیمش به عشق مردم خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند.

به گزارش ایلنا،سید اکبر پورموسوی  سرمربی استقلال خوزستان پس از پیروزی تیمش در دربی اهواز اظهار داشت:  باید به فوتبال خوزستان بابت این داربی خوب تبریک بگویم چرا که این دیدار بدون حاشیه و خوب برگزار شد. دو تیم بازی جوانمردانه‌ای ارائه دادند. همچنین باید تبریک ویژه‌ای به بازیکنان استقلال خوزستان بگویم که با قلبشان بازی می‌کنند. ما در طول بازی کاملا بر آن مسلط بودیم و با حوصله بازی کردیم.در ادامه یک بار غفلت کردیم که یک گل هم خوردیم. این سه امتیاز برای ما خیلی خوب بود.

وی در ادامه افزود: بازیکنانم گفته‌اند به عشق مردم خوزستان و نام خوزستان بازی‌های لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی را ادامه می‌دهیم و از مسئولان بانک ملی خواهش می کنم که تیم را دریابند. شاید لیگ برتر به پایان رسیده است ولی هنوز بازی‌های آسیایی ادامه دارد و ما به صعود امید داریم.در تیم ما نام و شخص ملاک نیست و تمام کارها به صورت گروهی انجام می‌شود. باید بگویم هنوز بلیط رفتن ما به بازی‌های آینده‌مان در رقابت‌های آسیایی تامین نشده و پای حرف‌هایی که زده‌ام، هستم. من خودم را سپر بلای تیم کرده ام و به کارهایم نیز اعتقاد دارم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان در پایان با بیان اینکه از مسئولان انتظار مساعدت داریم، گفت: هیات فوتبال در این مدت جهت تامین زمین مساعدت‌های زیادی به ما داشته و امیدواریم مسئولان بانک ملی هم نسبت به تیم‌شان احساس مسئولیت کنند. من امشب آنقدر منتظر می‌مانم تا بتوانم با استاندار خوزستان ملاقات داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز