خبرگزاری کار ایران

تساوی تیم ملی زیر 23 سال مردان در پنجمین دیدار تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۸۱۳

تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران در پنجمین مسابقه تدارکاتی خود در لهستان چهار ست بازی کرد که نتیجه این مسابقه دو بر دو مساوی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

تیم ملی زیر 23 سال مردان ایران از روز شنبه 26 فروردین ماه تمرینات و بازی های تدارکاتی خود را در اردوی برون مرزی لهستان آغاز کرده است که ملی پوشان ایران عصر امروز (جمعه) در پنجمین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم «cerrad czarni» در شهر رادوم رفتند.

شاگردان خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در ست های اول و دوم 26 بر 24 و 25 بر 23 مغلوب حریف شدند، اما در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

ست پنجم این مسابقه با توافق سرمربیان برگزار نشد و دو تیم دو بر دو به کار خود در این دیدار تدارکاتی پایان دادند.

ترکیب تیم ایران در ست های اول و دوم حمید حمودی، جابر اسماعیل پور، اسماعیل مسافر، سعید جواهری توانا، سهند اله وردیان، رحمان تقی زاده و محمد دلیری بود و در ست سوم جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد و پوریا نودوزپور در ترکیب تیم ایران قرار گرفتند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 11 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) برگزار می شود که ایران با پاکستان در گروه نخست قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز