خبرگزاری کار ایران

انصاریفرد - المپیاکوس یک قدم تا قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۷۰

دیدارهای هفته بیست و نهم سوپر لیگ یونان فردا برگزار می‌شود و یاران انصاری فرد تنها با کسب یک امتیاز می‌توانند به عنوان قهرمانی این فصل دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال یونان که کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد از قدرت های اصلی فوتبال یونان بوده و اکنون تنها یک امتیاز تا قهرمانی در این فصل فاصله دارد.

تا پایان هفته بیست و هشتم سوپر لیگ یونان یاران انصاری فرد با 61امتیاز در صدر قرار گرفته اند و با باقی ماندن دو هفته تا پایان فصل جاری یک امتیاز نیاز دارند تا جشن قهرمانی را برگزار کنند. پس از المپیاکوس تیم پائوک با 55 و پانیونیوس با 51 امتیاز در رده دوم و سوم قرار گرفته اند.

هفته بیست و نهم سوپر لیگ یونان از فردا آغاز می‌شود و 8 بازی برگزار خواهد شد. المپیاکوس فردا در خانه برابر گیانا رده نهمی به میدان می‌رود و یاران انصاری فرد تنها یک امتیاز از این دیدار نیاز دارند تا قهرمانی در این فصل را مسجل کنند.

کریم انصاری فرد تا به امروز در لیگ ایران برای سایپا، تراکتورسازی و پرسپولیس به میدان رفته اما با هیچ یک از تیم‌های ایرانی در ادوار لیگ فوتبال موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است. کریم سابقه بازی در اوساسونا را دارد و پیش از این فصل در پانیونیوس توپ می‌زد. یک امتیاز در دیدار فردا برای المپیاکوس کافی است تا کریم انصاری فرد با تیم اروپایی به قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز