خبرگزاری کار ایران

به غیر از زمانی بقیه در هیئت مدیره تماشاچی هستند؛

روشن: خیلی‌ها باید از استقلال بروند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۸۰

حسن روشن ادعا می کند که جای خیلی‌ها در باشگاه استقلال نیست و باید از این باشگاه بروند. او همچنین اعلام کرد که استقلال برای فصل آینده به توجه بیشتر نسبت به بازیکنان پایه خود نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، پیشکسوت استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست استقلال برابر تراکتور گفت: خوشبختانه بازی را ندیدم اما به نظرم وقتی استقلال قهرمانی را از دست داده حالا برد یا باختش در هفته‌های پایانی زیاد فرقی ندارد.

وی در ادامه افزود: استقلال دوم یا سوم شود تفاوت چندانی ندارد. به هر حال همین تراکتور هم به دنبال قهرمانی بود و الان بین دومی و سومی قرار گرفته است هر چند که به اعتقاد من هیچ فرقی بین دومی و سومی وجود ندارد و اصل قهرمانی بوده و نایب قهرمانی فقط یک عنوان است.

روشن در خصوص درگیری وریا غفوری با افتخاری اعلام کرد: نمی دانم دلیل درگیری چه بوده است اما شاید افتخاری قول‌هایی به غفوری داده بوده و چون عمل نکرده سبب ناراحتی این بازیکن شده است.باید ببینیم دلیل دعوا چه بوده است.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از افتخاری و هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد: افتخاری و هیئت مدیره استقلال هیچ کاری برای این باشگاه نمی‌کنند. تنها حسن زمانی در هیئت مدیره استقلال کار می‌کند و بقیه فقط تماشاچی هستند. جای خیلی‌ها در باشگاه استقلال نیست و افتخاری و هیئت مدیره برای فصل جدید باید از این باشگاه بروند تا استقلال شرایط بهتری داشته باشد.

وی در پایان گفت: جدا از جدایی این نفرات استقلال برای فصل جدید به توجه بیشتری نسبت به بازیکنان پایه خود نیاز دارد. اگر آن‌ها به جای جذب بازیکنان میلیاردی به بازیکنان آکادمی توجه بیشتری داشته باشند خیلی از مشکلات استقلال از جمله مسائل مالی حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز