خبرگزاری کار ایران

آمار قلعه‌نویی در فصل اخیر؛ ژنرال برتر از برانکو

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۱۱۰

تراکتور در 33 بازی این فصل خود در لیگ تنها 3 بار شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر قلعه‌نویی با اتخاذ روش‌های تدافعی موفق شد دو دیدار حساس اخیر تراکتور را با برد توأم کند و پس از 4 هفته ناکامی دوباره به اوج بازگرداند.

تراکتور در حالی پدیده‌ی اوج‌گرفته و استقلال رده دومی راشکست داد که در 4 بازی گذشته‌ی خود 3 تساوی و یک شکست به دست آورده بود و اوضاع مساعدی نداشت.

اکنون آنها با 12 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده‌ی دوم جدول هستند. امیر قلعه‌نویی با احتساب بازی‌های حذفی این تیم توانسته نتایج خوبی با تراکتور کسب کند. 

تراکتور در این فصل 33 بازی انجام داده است: 28 بازی در لیگ و 5 بازی در جام حذفی انجام داده‌اند و 3 بازی دیگرشان هم مانده است. آنها باید در فینال حذفی مصاف دهند و در لیگ هم دو بازی دیگر دارند. شاگردان قلعه‌نویی در این 33 بازی 19 بار پیروز شده‌اند و تنها 3 بار شکست خورده‌اند. سه تیم سپاهان، پرسپولیس و صبا قم تنها تیم‌هایی هستند که موفق به شکست دادن پرشورها شده‌اند. از این حیث آنها کم‌شکست‌ترین تیم فوتبال ایران در فصل اخیر هستند، چرا که با احتساب شکست پرسپولیس برابر الریان شاگردان برانکو 4 بار شکست خورده‌اند.

آنها هفته‌ی گذشته در یک بازی حیثیتی و حساس استقلال را در دقایق پایانی شکست داده و در بردن آبی‌ها دبل کردند. شاگردان قلعه نویی این فصل در برابر ذوب آهن، پیکان، سیاه‌جامگان و استقلال دبل کرده‌اند. البته اگر بازی حذفی تراکتور-ذوب‌آهن را به حساب آوریم آنها موفق به ثبت هت‌تریک در برابر ذوبی‌ها شده‌اند.

قلعه‌نویی موفق شده تیمش را در 5 بازی جام حذفی به سوی پیروزی هدایت کند و با کسب نتایج خوب تراکتورسازی را به فینال جام حذفی برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز